خانهاخبار
گوشی HTC One A9 میان رده است، نه پرچمدار!

گوشی HTC One A9 میان رده است، نه پرچمدار!

برخلاف آنچه تاکنون در مورد پرچم‌دار بودن گوشی HTC One A9 حدس می‌زدیم، شایعات جدید می‌گویند این گوشی سخت‌افزاری در حد گوشی میان‌رده دارد و در آن از پردازنده 10 هسته‌ای خبری نیست.
۱۳۹۴/۶/۲۵

امروز اکانت مشهور evleaks در توییتر اطلاعاتی در مورد گوشی HTC One A9 منتشر کرد و برآنچه تاکنون در مورد این گوشی می‌دانستیم خط بطلان کشید! درحالی‌که همه امیدوار بودیم مدل One A9، که به Aero معروف است، دستگاهی رده‌بالا باشد، اطلاعات تازه منتشرشده از این دستگاه نشان می‌دهد A9 تنها یک گوشی میان‌رده معمولی است؛ خبری که اگر واقعیت داشته باشد، طرفداران این شرکت را ناامید می‌کند.

 

image

به‌گفته این منبع، HTC One A9 از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن Full HD استفاده می‌کند که تراکم پیکسل آن به عدد 441 می‌رسد. تاکنون تصور می‌شد گوشی جدید A9 پردازنده 10 هسته‌ای Helio X20 در اختیار می‌گیرد، اما حالا صحبت از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 617 کوالکام است. استفاده از 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 13 مگاپیسکلی با ویژگی OIS مشخص می‌کند که نهایتا با یک گوشی میان‌رده روبه‌بالا روبرو خواهیم شد، نه پرچم‌دار.
خوشبختانه در شایعات جدید دوباره بر فلزی بودن و وجود اسکنر اثر انگشت تاکید شده است و از عرضه آن در 6 رنگ مختلف خبر داده شده. پیش‌بینی می‌شود One A9 در تاریخ 29 سپتامبر همراه با اولین ساعت هوشمند HTC رونمایی شود.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۶/۲۷
امثال این برندهای شرقی؟؟؟؟ هه.... نکنه سامسونگ رو آلمان داره تولید میکنه؟؟؟
نهایت تکنولوژِی شرکت یخچال ساز که داری ازش حرف میزنی یه سنسور ضربان قلبه خودتم ازش سر درنمیاری!!!
ماراتن بین اپل و سامسونگ؟؟؟؟ خخخخخ این ماراتنی که شما ازش حرف میزنی شاید فقط توی ایران باشه...
تو خود آمریکا هم طرفدارای اپل کمتر میشن روزبروز و تو اروپا هم گوشی های ویندوزی بیشتر طالب داره...
خیلی وقت بود نخندیده بودیم...مرسی دوست عزیز

علی

۱۳۹۴/۶/۲۶
یه جوری میگی این برند های شرقی انگار سامسونگ خودش مال کجاس ؟!

yashar htc

۱۳۹۴/۶/۲۶
قبلا هم گفته بودم این پرچم دار اچ تی سی نیست.... اچ تی سی کمپانیه بسیار بزرگیه و مثل کمپانیهای دیگه نیست که دم به دیقه پرچم دار بده بیرون و ارزش خودشو زیر سوال ببره... اچ تی سی و آیفون همیشه سالی یه پرچمدار بیرون دادن و چه خو و چه بد در یک سال همون پرچمدارشونو با اپدیت بهبود دادن و نقایصشو بر طرف کردن ... کسی که پرچمدار اچ تی سی میخره مطمئنه که به مدت یک سال بهترین گوشی اچ تی سی دستشه ... و بهترین و با کیفیت ترین گوشی آندرویدی.. اتفاقا بسیار خوشحال شدم وقتی دیدم aero این مشخصات رو داره و بسیار هم سیاست هوشمندا نه ایی بود چرا که با این مشخصات قیمتش در حدود یک میلیون تومان خواهد بود(البته اگر از قیمتهای کاذب اولیه آن بگذریم که فروشنده ها یی که اولین بار وارد میکنند ایجاد میکنند) .. یعنی شما با یک میلیون یک گوشی فلزی با سنسور اثر انگشت و دوربین بسیار بهبود یافته و قدرتمند و شیک میتونید تهیه کنید .. و اینکه اچ تی سی برای پرچمدارای خودش نوعی امضا که همون انحنای پشت و دو اسپیکر در بالا و پایین هستش گذاشته در حالیکه در این گوشی پشت دستگاه صاف هستش و اچ تی س هیچ وقت این ریسک رو نمیکنه که طراحی و امضای پرچمدارشو عوض کنه و یه گام به عقب برگرده... و اینکه با معرفی فورس تاچ آیفون اچ تی سی صد در صد این تکنولوژی رو روی جدیدترین پرچمدار خود خواهد گذاشت و باز این ریسک رو نمیکنه که با عجله یک گوشی بده که جدیدترین قابلیتها رو نداره(گوشیهای اچ تی سی همیشه از مفید ترین و جدیدترین قابلیتها برخوردار بودند نه سنسورهای بی مصرف مثل همون knock on که با ضربه ضدن روی گوشی یا لمس گوشی روشن میشه که البته نوع کارکردش مثل فورس تاچ هستش ) و همچنین به خاطر تجربه نه چندان خوبی که از مدیا تک داره و زیاد عملکرد جالبی این پردازنده نداره هیچ وقت این ریسک رو نمیکنه که قبل معرفی اسنپدراگون 820... پرچمدارشو با پردازنده مدیا تک روانه بازار کنه چون اگر قرار بود پرچمدارشو معرفی کنه مجبور بود از پردازنده جدید مدیا تک این گوشی بیشتر برای اینکه بتونه بازار رو دردست بگیره و قشر بیشتری بتونن یه گوشی فلزی شیک تهیه کنند بیرون داده و از این ور براش یه نوع آزمایشی برای طراحی جدید ش و احتمالا دوربین جدیدش با دریچه دیافراگf1.9 هستش که عکس العمل بازار رو بسنجه

iron

۱۳۹۴/۶/۲۵
چی میگی باو کمی فکر کن همینطوری نیا نظر بده

محمد

۱۳۹۴/۶/۲۵
اقا تکلیف رو مشخص کنید.من میخواستم m9 بگیرم گفتم بمونم تا دو ماه با همین گوشیم که الان دارم سر کنم تا این بیاد.حالا میگید میان رده میشه