خانهاخبار
گوشی HTC One A9 با اندروید 6 عرضه می‌شود

گوشی HTC One A9 با اندروید 6 عرضه می‌شود

شایعات جدیدی که در مورد گوشی احتمالی HTC One A9 به‌دست آمده حاکی است این گوشی همزمان با نکسوس‌های جدید گوگل معرفی می‌شود و جزو اولین دستگاه‌هایی است که نسخه 6 اندروید را دارند.
۱۳۹۴/۶/۲۵

بر اساس شایعات جدید، گفته می‌شود گوشی HTC One A9، که بیشتر با نام Aero شناخته می‌شود، از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو استفاده می‌کند. پیش‌بینی می‌شود HTC زمانی حوالی ماه اکتبر یا نوامبر را برای عرضه پرچم‌دار خود در نظر گرفته باشد که در این صورت One A9 جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که به‌صورت پیش‌فرض از نسخه جدید اندروید بهره می‌برند.

 

image

 

اگر پیگیر اخبار اندروید باشید، می‌دانید که گوگل قصد دارد در تاریخ 29 سپتامبر نسخه نهایی اندروید 6 را همراه با دو گوشی‌ جدید نکسوس به کاربران عرضه کند. شرکت HTC نیز دقیقا در همین روز قصد برپایی یک کنفرانس دارد و احتمالا در آن از One A9 رونمایی می‌کند.
همه منتظریم ببینم این شرکت تایوانی درنهایت چه محصول جدیدی با خود به روی صحنه می‌آورد. شایعاتی که تاکنون در مورد HTC One A9 فاش شده از حضور پردازنده 10 هسته‌ای Helio X20 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و بدنه فلزی خبر می‌دهد. امیدواریم این پرچم‌دار جدید بتواند HTC را دوباره به روزهای اوج خود بازگرداند.

منبع: Nextpowerup

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۴/۶/۲۵
M9گوشی خوبی بود ولی امسال سامسونگ با s6 بی رقیب بود من خودم one x دارم ولی وافعا باید قبول کرد امید وارم A9 اچ تی سی دباره بیاره به اوج

ahmad_hjn

۱۳۹۴/۶/۲۵
بهترین و خاص ترین گوشی های دنیارو اچ تی سی میزنه. بی رقیبه تو کیفیت و قدرت