خانهاخبار
مایکروسافت فهرستی از گوشی‌های آماده برای ویندوز 10 را منتشر کرد

مایکروسافت فهرستی از گوشی‌های آماده برای ویندوز 10 را منتشر کرد

درحالی‌که دارندگان گوشی‌های لومیا بی‌صبرانه منتظر آمدن نسخه جدید سیستم عامل ویندوز مایکروسافت برای گوشی خود هستند، این شرکت در وب‌سایت خود فهرستی از گوشی‌هایی منتشر کرده که آماده دریافت ویندوز 10 موبایل‌اند.
۱۳۹۴/۶/۲۴

با اینکه هنوز مایکروسافت زمان مشخصی برای عرضه سیستم عامل ویندوز 10 موبایل اعلام نکرده، ما بر این باوریم که احتمالا تا یک ماه آینده شاهد عرضه این سیستم عامل برای مجموعه‌ای از گوشی‌های ویندوز 8 لومیا خواهیم بود.

 

image

 


در حال حاضر بسیاری از کاربران گوشی ‌لومیا منتظرند تا هرچه سریع‌تر بتوانند سیستم عامل گوشی‌شان را به نسخه 10 موبایل آپدیت کنند. این غول نرم‌افزاری، که در سال‌های گذشته سابقه بدی در به‌روز‌رسانی سیستم‌ عامل گوشی‎های ویندوزی داشت، این بار قول داده بیشترین تعداد ممکن از این گوشی‌ها را به نسخه جدید آپدیت و از آنها پشتیبانی نرم‌افزاری کند.

 

image

 


به‌تازگی در وب‌سایت محلی مایکروسافت در کشور امریکا و انگلیس فهرستی از گوشی‌های لومیا قرار داده شده که این مدل‌ها را آماده دریافت ویندوز 10 اعلام می‌کند. در این لیست می‌توان نام لومیا 640، لومیا 640XL، لومیا 735، لومیا 635، لومیا  830، لومیا 535 و لومیا 435 را مشاهده کرد.
همان‌طور که می‌بینید، تعداد این گوشی‌ها کمتر از آن است که مایکروسافت قول داده. البته با توجه به اینکه نام گوشی‌هایی مثل لومیا 930 و 1520 را مشاهده نمی‌کنیم، احتمال دارد این تنها فهرستی اولیه و ناقص از گوشی‌های موردنظر باشد. با وجود این اگر قصد دارید گوشی ویندوزی بخرید، بهتر است تا مشخص شدن وضعیت قطعی آپدیت آن به ویندوز 10 صبر کنید.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علیا

۱۳۹۴/۶/۲۵
آره.
همچین میگی سابقه ی بدی در بروز رسانی داشته انگار ه به جز اپل بقیه شرکت ها ماهی یکبار به روز رسانی میدن بیرون.
کلن بزرگترین ضعف هنگروید به روز نشدنشه.
البته توی این یی دو سال اخیر برای رقابت با اپل این موضوع برای اندروید خیلی بهتر شده. اما باز هم میبینیم که مایکروسافت توی این دو ساله برای آپدیت وین 8 به 8.1 و بسته های آپدیت نرم افزاری مربوط به اون خیلی خیلی بهتر از اندرویدی ها عمل کرده.
همچین طلب ارانه حرف میزنین انگار ما گاگولیم و نمیفهمیم...

erfan

۱۳۹۴/۶/۲۵
ببخشید میشه لیست گوشی های سامسونگ که اندروید 6 رو دریافت میکنن اعلام کنید