خانهاخبار
نسخه نهایی iOS 9 روز ۲۵ شهریور عرضه می‌شود

نسخه نهایی iOS 9 روز ۲۵ شهریور عرضه می‌شود

اپل رسما اعلام کرد انتظار برای دریافت نسخه نهایی iOS 9‌ روز ۲۵ شهریور یعنی ۱۶ سپتامبر پایان می‌یابد و کاربران این سیستم عامل می‌توانند آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند.
۱۳۹۴/۶/۱۹

در جریان مراسم معرفی آیفون‌ها و آیپدهای جدید، که شب گذشته برگزار شد، اپل اعلام کرد نسخه نهایی سیستم عامل iOS 9 را روز ۱۶ سپتامبر یعنی ۲۵ شهریورماه عرضه می‌کند. این نسخه از آی‌او‌اس پیشرفت‌های متفاوتی نسبت به نسخه قبل خود دارد که از جمله آنها می‌توان به مالتی‌تسکینگ جدیدتر و بهتر، اپلیکیشن News و بهبودهای فراوان در عملکرد دستیار صوتی سیری اشاره کرد.

آی‌او‌اس ۹ برای اغلب دستگاه‌هایی که از این سیستم عامل پشتیبانی می‌کنند عرضه می‌شود. بدین ترتیب آیفون‌های 4s به بالا، آیپد 2 به بالا و نسل پنجم و ششم آیپاد تاچ به نسخه نهم آی‌او‌اس به‌روزرسانی می‌شوند. دریافت این نسخه در روز مذکور به‌صورت خودکار از طریق آدرس Settings > General > Software Update مقدور است. همچنین می‌توان با کمک آیتونز نیز این آپدیت را انجام داد.

اما قابل توجه کاربرانی که از آی‌او‌اس جیلبریک‌شده استفاده می‌کنند: باید گفت نسخه نهم آی‌او‌اس هنوز جیلبریک نشده و مشخص نیست این کار چه زمانی عملی شود. درنتیجه اگر قصد دارید جیلبریک آی‌او‌اس خود را حفظ کنید، بهتر است فعلا آی‌دیوایس خود را روی همین نسخه‌ای نگه دارید که هم‌اکنون در حال استفاده از آن هستید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین

۱۳۹۴/۶/۲۰
به نظر من صبر کن تا 25 ام اگه توی Setting علامت update نیومد اونوقت downgrade کن بعد آپدیت رو دریافت کن

پویا

۱۳۹۴/۶/۱۹
من روی گوشیم بتای ios 9 رو نصب کردم میخواستم بدونم هفته اینده که نسخه نهایی ios9 میاد میشه از همین بتا اپگرید کرد یا باید اول برگردم ios8.4 بعد به ios9 اپگرید کنم؟