خانهاخبار
آیفون های جدید معرفی شدند: نمایشگر فورس تاچ و دوربین 12 مگاپیکسلی

آیفون های جدید معرفی شدند: نمایشگر فورس تاچ و دوربین 12 مگاپیکسلی

بالاخره روز 9 سپتامبر فرا رسید و اپل از آیفون‌های جدید 6s پرده برداشت. این آیفون‌ها از لمس سه‌بعدی پشتیبانی می‌کنند و دوربین 12 مگاپیکسلی دارند.
۱۳۹۴/۶/۱۸

مدت‌هاست که شایعات در مورد آیفون‌های جدید فضای اینترنت را پر کرده. بالاخره امروز اپل در رویداد 9 سپتامبر خود پس از معرفی ویژگی‌های جدید اپل واچ، آیپد جدید و اپل تی‌وی، این آیفون‌های دوست‌داشتنی را معرفی کرد. البته بسیاری از ویژگی‌های این آیفون‌ها از پیش لو رفته بود و عکس‌های بسیاری نیز از بخش‌های مختلف این دستگاه‌ها و همچنین ظاهرشان منتشر شده بود، اما باز هم اپل با صحبت‌های خود در مورد آیفون‌هایش همه را غافلگیر کرد و ادعا کرد همه مشخصات آیفون‌های جدید تغییر کرده است.

آیفون 6s اپل، مثل روال گذشته، با حافظه‌های 16، 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود، قیمتش تغییری نمی‌کند و از مشخصات زیر بهره می‌برد.

فورس تاچ سه‌بعدی یا همان 3D فورس تاچ

اپل ادعا کرده فورس تاچ سه‌بعدی با فورس تاچ متداول متفاوت است. لمس سه‌بعدی روی صفحه خانه یا هوم اسکرین فعال است و میان‌بری برای کارهای سریع در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نوع لمس عمق را نیز تشخیص می‌دهد.

 

image

 

اضافه شدن رنگ جدید رز گلد

این رنگ اولین بار است که در آیفون‌های اپل دیده می‌شود.

 

image

 

پردازنده A9 اپل

این پردازنده 70 درصد سریع‌تر از قبل شده و از معماری جدید بهره می‌برد. پردازنده A9 اپل با نمایشگرهای فورس تاچ عملکرد بهتری دارد.

 

image

 

دوربین 12 مگاپیکسلی iSight

بالاخره اپل از دوربین 8 مگاپیکسلی دست برداشت و سراغ دوربین 12 مگاپیکسلی رفت. اپل ادعا می‌کند این دوربین فوکوس سریع‌تری دارد و رنگ‌ها را نیز دقیق‌تر نمایش می‌دهد. دوربین آیفون‌های جدید همچنین قادر است با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند.

 

image

 

دوبین جلو 5 مگاپیکسلی

دوربین جلو آیفون‌های جدید نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت بسیار کرده و اکنون 5 مگاپیکسلی است.

 

image

 

پشتیبانی از شبکه LTE CAT-6

آیفون‌های جدید از شبکه‌های LTE Cat 6 پشتیبانی می‌کنند که سرعت 300 مگابیت بر ثانیه دارند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (73 نظر)

منطق

۱۳۹۴/۶/۲۱
داداش مگه پنجره دوجدارست كه ضدگردوخاك باشه
گوشيه
كسي قرار نيست باهاش چاه نفت حفاري كنه كه آب و خاك به گوشي آسيب برسونه

پویا

۱۳۹۴/۶/۲۰
یعنی اختلافی که بین اپلی ها و سامسونگی ها هست بین شیعه و سنی نیست :)
بابا بس کنید به خدا تلاش هر دو شرکت قابل ستایشه هر دو تا شرکت در کنار هم تکنولوژی رو پیشرفت دادن .
بعضی کامنتا رو که میخونی تن استیو جابز تو گور میلرزه! اصلا هنوز گوشی در دسترس کسی قرار نگرفته که بشه در موردش نطر داد
به نظر من هم رقابت بر روی اعداد نیست بر روی کاربرد گوشیه این که فلان گوشی دوربینش 23 مگاپیکسله یا این یکی 16 مگاپیکسله مهم نیست مهم اینه کدوم عکس بهتر و با کیفیت تری میگیرن . همین توی پردازنده ها و سیستم عامل ها هم صدق میکنه. من به شخصه هم با اندروید هم با ای او اس کار کردم هر دو سیستم عامل هم نقطه ضعف دارن هم نقطه قوت و این سلیقه کاربره که یکی از این سیستم عامل ها رو انتخاب میکنه. من به شخصه سرعت و عملکرد و رابط کاربری ای او اس رو بیشتر میپسندم و به نطرم اگرچه بعضی تکنولوژی ها توی دیوایس های اپل دیرتر میاد اما درست و حسابی میاد! چیزی که زیاد شاهدش بودیم مثلا تاچ ایدی ایفون فایو اس تو زمان خودش بهترین تاچ ایدی بود.

محسن دامنی گل

۱۳۹۴/۶/۲۰
من  مدت طولانی هستش که در زمینه موبایل و ... فعال بودم در
نکته ای که هست اینه که نسل جدید اصلا نه فهم دارن نه درک دارن و حتی نمیدونن چی بگویند.خیلی ها  میرند یک نقد در یک سایت میخونند و بعد  بدون داشتن فهم و درک مباحث تصور میکنن که همه چیز رو یاد گرفتن.لذا همچین به سطح علم و فهم محدودشون مینازند که ففط نشان دهنده بی خردی شخص میباشد.
در مورد اینکه چطور این اشخاص رو بشناسی هم راحته
اولین نکته اینکه وقتی
مثلا میرین تو صفحه گوشی سامسونگ و نقد خودتون در مورد محصول جدیدشو میذاری چند نفر بجای اینکه جواب شما را قانع کننده بدهند سریع میپرن در مورد شرکتی دیگر مثل در مورد اپل شروع میکنند به عیب گویی اون برند.
یاشما اگه بری تو پیج سامسونگ و بگید رابط کاربری سامسونگ سنگین و اصلا خوب نیست. به جای اینکه یکی بپرسه کجاش سنگینه. در چه فرایند و کاری که شما انجام دادین رابط کاربری سنگین عمل کرده و .... بجای اینکه ضعف رو قبول کنه یا بیاد و توضیحاتی بدهد در مورد اینکه چرا این رابط کاربری سنگین شده و غیره جواب میدن که اپل هم رابط کاربریش خیلی بچه گانه یا فلان و فلانه
یا در پیچ اپل اگه بیایید و در مورد مثلا صفحه نمایشش نقدی بذارید بجا اینکه حقیقت رو بفهمن یا یک جواب قانع کننده بدهند میاند و جواب میدن که شما سامسونگی هاگوشی تون ...و....
اولا شاید شخص سامسونگی نباشه و طرفدار الجی. یا هواوی یا لنوو و ....باشه و افراد کم خرد و سطح پایین اصلا متوجه این وضعیت ها نیستند.
دوما چه ربطی به سامسونگی یا اینکه طرفدار کدام برند هست داره. اصلا یک سامسونگی و ..هم سوال کنه و نقد بکنه یک چیز عادیه من نمیدونم چرا ملت فهم نقد یا انتقاد رو ندارن و متوجه نمی شند.مثالی میزنم تا متوجه این فهم و سطح درک پایین این اشخاص باشید.
فرض کنید یک کشاورزی باشه و بهش بگی چرا انگورهای شما طعم خوبی ندارن وکشاورز جواب بده شما که خودت سیب درختی هات کرم خوردن و پوستشون سبزه و ..این خودش نشان دهنده فهم و درک کم شخص میباشد. کاربران این مکان و دیگر سایت ها امروزه چنین رفتارهایی دارند.
لذا وقتی نقدی بر روی گوشی شد و فرد بجای پاسخ دادن منطقی شروع کرد به جواب هایی در مورد برند دیگه مشخص میشه که فرد یک بیسواد تازه به دوران رسیده است.کافیه تو هر صفحه نقد ها و پاسخ ها رو ببینین و چنین افرادی رو زیاد میبینید

فرزاد

۱۳۹۴/۶/۲۰
یه جوری حرف میزنی انگار پسر استیو جابزی
این چیزهایی که اپل الان گذاشته واسه سامسونگ خاطره شده بجز لمس سه بعدی که حتما نیاز نبوده بذاره
داداش کره مهد تکنولوژی الکترونیکه
میفهمی میفهمی میفهمی؟؟؟

علی

۱۳۹۴/۶/۱۹
دوست عزیز فکر کنم اشتباه چاپی شده باید اینو بگی خداوند اپل بزرگو افرید تا سامسونگ به وسیله ی کپی هایش حرفی برای گفتن در جامه تکنولوژی داشته باشه) یا علی