خانهاخبار
مارشال London، با طراحی کلاسیک، ویژه طرفداران موسیقی

مارشال London، با طراحی کلاسیک، ویژه طرفداران موسیقی

شرکت‌های متعددی به تولید اسمارت‌فون‌های اندرویدی مشغول‌اند. گاهی محصولات آنها برای طرفداران عکاسی جالب است و زمانی دیگر گروه‌های طرفدار بازی‌های موبایلی را هدف تبلیغاتشان قرار می‌دهند. و حالا به نظر می‌رسد طرفداران موسیقی خالص و ناب هم می‌توانند اسمارت‌فونی اختصاصی برای خود داشته باشند: تلفن هوشمندی که طراحی و تولیدش صرفا در خدمت غنی‌تر کردن تجربه‌های موسیقایی افراد است؛ موبایلی به نام London از کمپانی مارشال.
۱۳۹۴/۶/۱۶

شرکت Marshall یکی از مطرح‌ترین برندها در تولید امپ گیتار و تجهیزات موسیقی است؛ نامی قدیمی که طرفداران پیگیرتر را به یاد دهه‌ هفتاد میلادی و زمان اوج موسیقی راک می‌اندازد. شاید به همین دلیل باشد که در طراحی این تلفن هم تلاش شده تا آن دوران کلاسیک برایتان تداعی گردد. انتخاب نام دستگاه نیز از طرفی یادآور هویت کمپانی سازنده است و از سوی دیگر شهری که بسیاری از گروه‌های برتر موسیقی جهان کارشان را از آنجا آغاز کرده‌‌اند و به اوج رسیده‌اند.

 

image

 

مارشال اسمارت‌فون خود را صرفا برای علاقه‌مندان به موسیقی طراحی کرده است، برای همین نباید از آن توقع مشخصات یک پرچم‌دار را داشته باشید. نمایشگر 4.7 اینچی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (قابل افزایش)، دوربین جلو 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، سیستم‌عامل اندروید 5.0 و پردازنده اسنپدراگون 410 از جمله ویژگی‌های فنی این دستگاه هستند. طراحی شیک و کلاسیک London در معماری بدنه آن هم مشخص است. مارشال London جزو معدود بازمانده‌‌های نسلی از موبایل‌هاست که می‌توان باتری‌ آنها را از پشتشان جدا کرد؛ باتری 2500 میلی‌آمپری که برای استفاده سبک طرفداران موزیک کافی به نظر می‌رسد.

 

image

 

ممکن است مشخصات فنی London چندان قابل اعتنا نباشد، اما عاشقان موزیک قطعا به این تلفن همراه علاقه‌ بسیار پیدا خواهند کرد. این دستگاه از چندین اپلیکیشن و تنظیمات مخصوص موسیقی بهره می‌برد. همچنین در قسمت جلو به دو بلندگو با باس ارتقایافته مجهز شده تا بدون استفاده از هدفون نیز از آهنگ‌ها لذت ببرید. نوازندگان هم می‌توانند استفاده جالبی از این موبایل کنند: نرم‌افزار ویژه‌ای در این دستگاه تعبیه شده که این امکان را در اختیار نوازندگان گیتار قرار می‌دهد که سازشان را به آن وصل کنند و قطعات موسیقی را در لحظه ضبط کنند.

 

image

 

مارشال در این موبایل از پردازنده مخصوصی برای فایل‌های صوتی استفاده کرده است: پردازنده Wolfson WM8281 که ادعا می‌شود تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از موسیقی برایتان رقم می‌زند. در کل باید گفت این کمپانی انگلیسی در طراحی و تولید محصولی مخصوص طرفداران موسیقی عملکرد قابل قبولی داشته است. ظاهر شیک و جذاب این تلفن در کنار بهینه‌سازی‌های تخصصی‌اش می‌تواند برای شیفتگان موزیک وسوسه‌کننده باشد؛ مشتریانی که برای خرید این دستگاه باید حدود 600 دلار پرداخت کنند. به نظر شما ارزشش را دارد؟

منبع: androidheadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)