خانهاخبار
یوگا در سرزمین تبلت‌ها: لنوو سه نسخه متفاوت از Yoga tab 3 رونمایی کرد

یوگا در سرزمین تبلت‌ها: لنوو سه نسخه متفاوت از Yoga tab 3 رونمایی کرد

لنوو فقط به دنبال فروش اسمارت‌فون‌ها نیست و از بازار تبلت‌ها هم سهم خودش را می‌خواهد. کمپانی چینی امیدوار است با عرضه 3 تبلت جدید Yoga Tab 3 فروش مناسبی رقم بزند. این تبلت‌ها را می‌توان در رده محصولات اقتصادی طبقه‌بندی کرد؛ دستگاه‌هایی که در اندازه‌های هشت و ده اینچی به مشتریان عرضه می‌شوند.
۱۳۹۴/۶/۱۳

اگر اخبار نمایشگاه IFA 2015 را دنبال کرده باشید، از جاه‌طلبی‌های لنوو برای گرفتن سهم بیشتری از بازار به‌خوبی آگاه شده‌اید. اکنون چینی‌ها در بازار تبلت‌ها هم قدم دیگری برداشته‌اند. مدل Yoga Tab 3 Pro 10 پرچم‌دار آنهاست؛ دستگاهی که به پردازنده چهارهسته‌ای اینتل اتم  x5-Z8500، دو گیگابایت رم، باتری 10200 میلی‌آمپری و حافظه داخلی 64/32 گیگابایتی مجهز است. دوربین‌های جلو و عقب این تبلت هم به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب یوگا تب 3 پرو نورافکنی است که لنوو در آن تعبیه کرده. به‌کمک این نورافکن می‌توانید تصاویری در ابعاد حداکثر هفتاد اینچ به دیوار بتابانید. لنوو برای راحتی کار شما دکمه فیزیکی مخصوصی هم برای روشن کردن پروژکتورهای تبلتش طراحی کرده است. شرکت چینی ادعا می‌کند که یوگا تب 3 پرو می‌تواند تا 18 ساعت بی‌وقفه برایتان کار کند.

 

image

 

لنوو همچنین دو مدل جدید ۸ اینچی و ۱۰ اینچی از یوگا تب 3 را در برلین معرفی کرده که نسبت به نمونه‌های قبلی ارتقا یافته‌اند. این دستگاه‌ها از رزولوشن صفحه نمایش ۱۲۰۰  در ۸۰۰ پیکسل و پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز برخوردارند. رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و باتری 6200 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات این دو مدل است. دوربین آنها هم ۸ مگاپیکسلی است و رویش ماژول متحرکی تعبیه شده که امکان قرار گرفتن در هر دو سمت پشتی و جلویی تبلت را دارد.

 

image

 

اما ویژگی‌های مشترکی هم بین این محصولات وجود دارد. این تبلت‌ها از پایه تاشو اختصاصی لنوو به همراه گیره مخصوص آن استفاده می‌کنند؛ گیره‌ای که به کاربران امکان می‌دهد دستگاه‌ها را به شکل دلخواه خود تغییر وضعیت دهند و از آنها استفاده کنند. محصولات جدید چینی‌ها به تکنولوژی صدای فراگیر Dolby Atmos 3D هم مجهزند و سیستم‌عاملشان نسخه ۵.۱ اندروید آب‌نبات‌چوبی است.

نسخه ۸ اینچی یوگا تب 3 از نهم مهرماه و با قیمت 169 دلار عرضه می‌شود. نسخه ۱۰ اینچی نیز یک ماه پس از آن و با قیمت 199 دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. البته اگر منتظر یوگا تب 3 پرو هستید، باید تا اواخر آبان ماه صبر کنید و 499 دلار کنار بگذارید؛ به نظر می‌رسد که لنوو به این زودی‌ها قصد ندارد این مدل ویژه را عرضه‌ کند.

image

 

منبع: gsmarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)