خانهاخبار
موتورولا نسل دوم موتو 360 و موتو 360 اسپورت را معرفی کرد

موتورولا نسل دوم موتو 360 و موتو 360 اسپورت را معرفی کرد

موتورولا در حاشیه رویداد IFA 2015 از دو محصول جدید خود، یعنی نسل دوم موتو ۳۶۰ و موتو ۳۶۰ اسپورت، رونمایی کرد. نسل دوم موتو ۳۶۰ نسبت به نسخه پیشین خود از نظر ظاهر، سخت‌افزار و باتری بهبود یافته و موتو ۳۶۰ اسپورت نیز امکانات جالبی برای علاقه‌مندان ورزش دارد.
۱۳۹۴/۶/۱۲

موتورولا بالاخره به طور رسمی روز گذشته، ۱۱ شهریور ۹۴، دو ساعت هوشمند جدید خود، یعنی نسل دوم موتو ۳۶۰ و همچنین موتو ۳۶۰ اسپورت، را معرفی کرد. هر دو محصول تا پایان سال میلادی به بازار عرضه می‌شوند.

نسل دوم موتو ۳۶۰

image

همان‌طور که انتظار می‌رفت، موتو ۳۶۰ جدید از نظر طراحی، ساخت و عمر باتری بهبود یافته و همچنین قدرت تشخیص حرکات ورزشی نیز نسبت به قبل بسیار بهتر شده است. اما نکته‌ای که باعث تعجب کاربران شد باقی ماندن فضای مشکی پایین نمایشگر است که البته طبق گفته موتورولا این تصمیم به‌دلیل حفظ حاشیه‌های نمایشگر گرفته شده و درنهایت باید گفت نسبت نمایشگر به بدنه به ۷۱.۷ درصد رسیده است.

 

image

 

موتو ۳۶۰ نسل دوم در بخش Moto Maker وب‌سایت موتورولا قابل شخصی‌سازی است و شما می‌توانید از میان انبوهی از گزینه‌ها، شامل جنس و رنگ بدنه و همچنین بند ساعت، ساعت دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

image

 

هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در رابطه با قلب تپنده این محصول منتشر نشده، ولی موتو ۳۶۰ نسل دو از سنسور تپش قلب، وای‌فای برای حفظ ارتباط با تلفن هوشمند بدون نیاز به بلوتوث، پشتیبانی از شارژ وایرلس و همچنین باتری با ۲ روز دوام بهره می‌برد. منابع غیررسمی می‌گویند مدل ۴۲ میلی‌متری باتری ۲۷۵ میلی‌آمپری و نسخه ۴۶ میلی‌متری باتری ۳۷۵ میلی‌آمپری دارد. 

 

image

نسل دوم موتو ۳۶۰ از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ور بهره می‌برد و موتورولا صفحه ساعت‌های خاص خود و امکانات کوچک نرم‌افزاری را روی آن قرار داده است.

ساعت موتو ۳۶۰ جدید به‌زودی در سراسر دنیا به فروش می‌رسد. پیش‌فروش این محصول از امروز، ۱۲ شهریور، در امریکا و به وسیله وب‌سایت Motorola.com، گوگل پلی و Best Buy آغاز می‌شود. قیمت نیز از ۲۹۹.۹۹ دلار آغاز می‌شود و حداکثر، با توجه به انتخاب کاربر، تا ۴۲۹.۹۹ دلار افزایش می‌یابد.

موتو ۳۶۰ اسپورت

image

اما موتورولا ساعت موتو ۳۶۰ اسپورت را برای نخستین بار برای علاقه‌مندان ورزش و تناسب اندام معرفی کرد. این محصول، علاوه بر تمام مشخصات و امکانات موتو ۳۶۰ نسل دو، از امکاناتی نظیر نمایشگر AnyLight Hybrid برای عملکرد بهتر زیر نور آفتاب، GPS داخلی، امکان عمل کردن بدون نیاز به تلفن همراه و پخش موسیقی ذخیره‌شده در آن حین تمرین بهره می‌برد.

موتو ۳۶۰ اسپورت، مانند نسخه معمولی، از گواهی IP67 مقاومت در برابر خاک و آب برخوردار است که البته باید بگوییم داشتن این امتیاز بدان معنا نیست که شما بتوانید در استخر از ساعت خود استفاده کنید.

قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز مشخص نشده، ولی حدس می‌زنیم موتو ۳۶۰ اسپورت پس از تعطیلات سال نو میلادی یا کمی زودتر عرضه شود. شایان ذکر است نسخه اسپورت ساعت هوشمند جدید موتورولا تنها در یک سایز تولید می‌شود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)