خانهاخبار
هوآوی اولین ساعت هوشمند خود را رسما معرفی کرد

هوآوی اولین ساعت هوشمند خود را رسما معرفی کرد

پس از ماه‌ها انتظار، هوآوی از عرضه نخستین ساعت هوشمند خود در امریکا و قیمت‌گذاری آن خبر داد؛ ساعتی که از یک سو با ظاهری زیبا و از سوی دیگر با مشخصات فنی قابل توجه خیلی‌ها را شیفته خود کرده است.
۱۳۹۴/۶/۱۲

شرکت هوآوی در کنفرانس IFA 2015 از عرضه ساعت هوشمند خود در امریکا و قیمت آن خبر داد: گجتی با نام Huawei Watch که نخستین محصول این شرکت در صنعت ساعت هوشمند محسوب می‌شود. Huawei Watch از نخستین باری که در مراسم MWC ماه مارس امسال معرفی شد، به‌دلیل طراحی زیبا و مشخصات فنی قابل توجهش، بسیار تحسین شده است. اگر شما نیز جزو افرادی بودید که توجهشان به این ساعت جلب شده بود و دنبال خبرهای بیشتری در خصوص آن می‌گشتند، باید خوشحال باشید که انتظارتان بالاخره به ثمر نشسته است!

هوآوی در ساخت این ساعت رویکرد خاصی اتخاذ کرده است. این شرکت به‌جای تلاش برای ساخت کامپیوتر مچی، در درجه نخست دستگاهی ساخته که قبل از هر چیز دیگر، ساعت مچی باشد؛ وسیله‌ای با صفحه نمایش گرد با قطر ۴۲ میلی‌متر و پیچ فیزیکی تنظیم. صفحه نمایش اشاره‌شده را کریستال یاقوت کبود دولایه ضدخش پوشش داده و استیل ضدزنگ عمل‌آمده از پروسه Cold Forging صفت مجلل را برازنده ظاهر این دستگاه کرده است.

 

image

 

در کنار ظاهر زیبا، مشخصات فنی این ساعت هوشمند را نیز نباید دست کم گرفت. گفته می‌شود در استفاده‌های معمول، باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی این ساعت (روی کاغذ) تا دو روز دوام می‌آورد و برای شارژ کامل آن از صفر تا صد درصد تنها ۷۵ دقیقه زمان نیاز است. دلیل آن که باتری وسیله می‌تواند عمر بالا داشته باشد تا حد زیادی وابسته به این موضوع است که صفحه نمایش به‌کاررفته روی Huawei Watch از نوع AMOLED با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ و با تراکم ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ است. این ساعت می‌تواند به وای‌فای و بلوتوث نیز متصل شود. بنابراین اگر گوشی هوشمندتان در محدوده پوشش بلوتوث نباشد، یک روتر وای‌فای ساعت و گوشی‌تان را تا مسافت‌های طولانی‌تر متصل به یکدیگر نگه می‌دارد. طبق گفته هوآوی، پیشرفته‌ترین شرکت تولید سنسور در جهان وظیفه تولید سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب این ساعت را بر عهده داشته است. پردازنده Huawei Watch اسنپدراگون ۳۰۰ است که در کنار رم ۵۱۲ مگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۴ گیگابایتی فعالیت می‌کند.

مدل‌های مختلف این ساعت، بسته به این که چه مدلی از بدنه و بند را انتخاب کنید، بین ۳۴۹ تا ۷۹۹ دلار قیمت دارند. فروش Huawei Watch از تاریخ ۲۶ شهریورماه آغاز می‌شود. اگر به پیش‌خرید این وسیله علاقه‌مندید، می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های GetHuawei، گوگل استور، آمازون و بست‌بای اقدام کنید. در حال حاضر تنها دو مدل استیل ضدزنگ و مدل سیاه‌رنگ را می‌توان پیش‌خرید کرد، اما در آینده‌ای نزدیک امکان پیش‌خرید مدل طلایی نیز فراهم می‌شود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mahh

۱۳۹۴/۶/۱۲
افرین خیلی قشنگ