خانهاخبار
​ایسر گوشی جدیدی برای علاقه‌مندان به بازی معرفی کرد

​ایسر گوشی جدیدی برای علاقه‌مندان به بازی معرفی کرد

ایسر گوشی جدیدی را در ایفا 2015 معرفی کرد. این کمپانی این بار بازی‌خورها را هدف قرار داده است و سعی می‌کند با ارائه محصولی متفاوت این دست کاربران را به استفاده از محصولاتش ترغیب کند.
۱۳۹۴/۶/۱۲

در کنار معرفی تبلت بازی پردیتور (Predator)، که طی 2-3 هفته آینده وارد بازار می‌شود، ایسر گوشی جدیدی با نام پردیتور 6 را طی مراسمی در ایفا 2015 معرفی کرد. ایسر درباره قیمت و زمان عرضه این گوشی حرفی به میان نیاورده و به توضیح مختصری در مورد ایده کلی این گوشی بسنده کرده است.

 

image

 

پردیتور 6 از تراشه ده‌هسته‌ای مدیاتک استفاده می‌کند که به احتمال زیاد این تراشه Helio X20 است و رم 4 گیگابایتی دارد. ایسر در مورد اندازه صفحه نمایش چیزی نگفت، اما از ابعاد گوشی و نامش می‌توان حدس زد که 6 اینچی باشد. در حال حاضر نمی‌توان در مورد رزولوشن صفحه نمایش اظهارنظر کرد. دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی این دستگاه نیز به احتمال زیاد از تولیدات سونی است.

 

image

 

اما برسیم به قسمت‌های مورد علاقه بازی‌خورها! ایسر پردیتور 6 را به 4 اسپیکر مجهز کرده است تا حین بازی صدایی رسا و باکیفیت تولید شود. علاوه بر صدای عالی، این گوشی هنگام بازی می‌لرزد، درست مثل دسته‌ کنسول‌ها!

 

image

 

درحال حاضر نمی‌توان گفت آیا این محصول قادر است صنعت بازی‌ در دستگاه‌های لمسی را متحول کند یا خیر. برای فهمیدن این موضوع باید تا زمان عرضه این گوشی صبر کرد و دید که استقبال بازی‌خورها از آن به چه نحو است.


منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ا

۱۳۹۴/۶/۱۳
ایسر چراغ خاموش داره پیشرفت میکنه اگه یکم تبلیغات و پشتیبانیشو بیشتر کنه احتمالا بتونه درصد زیادی از بازار تسخیر کنه چون گوشیاش واقعا عالین مخصوصا اون گوشی جدیدش با قابلیت کانتینیوم میتونه شرق آسیا رو تسخیر کنه چون سیستم عامل ویندوزفون اونورا تقریبا ناشناختس ولی یه همچین موبایلی حسابی میتونه بازار بلرزونه ایسر آینده خوبی داره مطمئنم

alireza4

۱۳۹۴/۶/۱۳
ایسر شرکت فرانسوی هست که کارش تولید وسایل تکنولوژی از موبایل و لپ تاب گرفته تادیگروسایل تکنولوژی راتولید میکنه

yashar htv

۱۳۹۴/۶/۱۲
حالا چرا پاریس؟!!!!!!ایسر برا تایوانه

علی پناه

۱۳۹۴/۶/۱۲
"این گوشی هنگام بازی می‌لرزد، درست مثل دسته‌ کنسول‌ها!"
ببخشیدا ! دسته کنسول ها هم با یه ویبره معمولی میلرزه و اگه سازنده بازی میخواست میتونست تو بازیش قابلیتی بذاره که در مواقع خاص گوشی بلرزه !
این گوشی هم تا وقتی که بازی هماهنگ باهاش نیاد چنین اتفاقی نمی افته و صرفا ویبره معمولیه :D

alireza4

۱۳۹۴/۶/۱۲
شاه ماهی پاریسی ها