خانهاخبار
سامسونگ به دنبال اپل: این‌بار با عرضه اپلیکیشن خبر

سامسونگ به دنبال اپل: این‌بار با عرضه اپلیکیشن خبر

شرکت سامسونگ در نظر دارد طی چند روز آینده اپلیکیشنی خبری منتشر کند که، مانند اپلیکیشن News اپل، خبرهای آن را ادیتورهای انسانی دست‌چین خواهند کرد.
۱۳۹۴/۶/۱۳

اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود اعلام کرد که در نسخه iOS 9 اپلیکیشن خبری متفاوتی عرضه خواهد کرد که خبرهایش را ادیتورهای انسانی دست‌چین می‌کنند. حالا شرکت سامسونگ نیز اعلام کرده است که با همکاری یک ناشر اروپایی قصد دارد پلتفرمی خبری به نام UPDAY را توسعه بخشد که، مانند اپلیکیشن اپل، محتوای آن به‌صورت محلی دست‌چین و انتخاب خواهد شد.

 

image

 

البته علاوه بر خبرهای دست‌چین‌شده، کاربران می‌توانند خبرهایی را نیز مطالعه کنند که به‌صورت خودکار انتخاب شده‌اند. سامسونگ هنوز اعلام نکرده که خبرهای کدام‌یک از ناشران در UPDAY نمایش داده خواهد شد، اما گفته است که این اپلیکیشن تنها برای دارندگان گوشی‌های گلکسی این شرکت در دسترس خواهد بود.
نسخه بتای اپلیکیشن UPDAY از روز سوم سپتامبر روی گوگل پلی قرار می‌گیرد، اما در این مرحله تنها کاربران آلمانی و هلندی قادرند آن را دریافت کنند. پیش‌بینی می‌شود نسخه نهایی اپلیکیشن خبری سامسونگ سال آینده در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد.

منبع: Theverge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)