خانهاخبار
اسنپدراگون 820 برای گلکسی S7 سامسونگ سفارشی می‌شود

اسنپدراگون 820 برای گلکسی S7 سامسونگ سفارشی می‌شود

به نظر می‌رسد سامسونگ و کوالکام روابط بسیار خوبی آغاز کرده‌اند: کوالکام تولید پردازنده‌های خود را به سامسونگ سپرده و سامسونگ در تولید گلکسی S7 خود از این پردازنده‌ها استفاده می‌کند.
۱۳۹۴/۶/۱۳

در خبرهای اخیر شنیدیم که سامسونگ در حال آزمایش پرچم‌دار جدید خود، گلکسی S7، با هر دو پردازنده اسنپدراگون 820 و نسل جدید اگزینوس M1 است و گلکسی اس7 با پردازنده اسنپدراگون 820 قرار است در برخی بازارها عرضه شود. این شرکت برای اطمینان از عملکرد اسنپدراگون 820 آزمایش‌های سخت و متفاوتی روی این پردازنده انجام داده است.

اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد در خصوص این که کوالکام نسخه سوم پردازنده اسنپدراگون 820 خود را برای سامسونگ تولید کرده؛ نسخه‌ای از پردازنده 820 که زمان زیادی صرف بهینه‌سازی آن شده است.

نسخه بهینه‌شده اسنپدراگون 820 کوالکام برای سامسونگ احتمالا از چهار هسته سفارشی کریو، پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و فرایند تولید 14 نانومتری بهره می‌برد و مصرف باتری کمتر و دمای کمتر دارد؛ مواردی که به بهبود عملکرد 10 درصدی منجر خواهد شد.

 

image

 

اسنپدراگون 820 می‌تواند سرعت هسته‌ها را تا 3 گیگاهرتز بالا ببرد. پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام گوشی گلکسی اس7 سامسونگ را یکی از قدرتمندترین گوشی‌ها خواهد کرد؛ دستگاهی که در بنچ‌مارک‌ها رقیبی جدی برای پرچم‌داران خواهد بود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سامی جون

۱۳۹۴/۷/۱۵
واقعا قضیه چیه وقتی اسم زد5 سونی میاد همه میگن اخو پیفه،اسم سامسونگ میاد همه ازش ایراد میگرن اسم اپل میاد که دیگه بدتر خواهشا احساسی و از سر تعصب حرف نزنینومطالب کذب نذارین سعی کنید با نظراتون بقیه رو راهنمایی کنین نه سردرگم

برنامه نویس اهواز

۱۳۹۴/۶/۱۴
نظر شما ...سلام دوست عزیز
دوتا دلیل داره، دلیل اول سامسونگ یک سیاست تجاری رو در نظر گرفته و دوتا بخش گوشی هوشمند رو تقسیم کرده یعنی گوشی سایز ۵.۲ و سایزی ۵.۷ (فبلت) را جدا کرده و در یک تاریخ عرضه نمیکنه، که میخواد تلقین کنه که در تولید و تکنولوژی دارای بازدهی بالایی هست، و دلیل دوم واقعا میخاد جلوی همه بزنه.
یک نصیحت شما اول هدفتو تعیین کن میخای گوشی ۵.۲ بگیری یا یک فبلت، اینها جدا هستن. بعد اخرین سری اونو بخر، منتظر بعدی و وعده ووعید اخبار نباش.
چون اگه میخای اینطور فکر کنی بهتره که نخری، برو تو بازار یه دونه ۱۱۰۰ دست دوم پیدا کن و بگیر دستت.
چون دیگه مطمن میشی سری بعدش نمیاد.
شوخی بود آخرش.
شاد باشی

alireza

۱۳۹۴/۶/۱۴
حرف شما درست اين قانونه
و روز به روز تكنولوژي جديد مياد ادم بايد خودش رو باتكنولوژي يكي كنه
من قبلا g3 داشتم ولي الان s6edge مدل 64گيگيش رو دارم ومنتظرم تاs7 شايد بخرمش چون تا اون موقع شركت هاي ديگه گوشي جديد ميزنن
واين رقابت بين شركت ها طبيعيه
به نظر من شما چند سال ديگه صبر كن شايد اون موقع بخواي بخري

....Sami....

۱۳۹۴/۶/۱۴
اولا که اصلا همچین چیزی نیست من خودم الآن حدود 10 ماه که نوت 4 دارم سرعتش هیچ تغییری نکرده .
بعدشم اچ تی سی هر وقت امکانات سامسونگ رو داشت بعد بیا حرف از سرعت بزن.

ابراهیم

۱۳۹۴/۶/۱۴
دوست عزیز مگه شما با این گوشی کار کردید که میگید افت سرعت داره بعد از دو سه ماه؟