خانهاخبار
عکس‌های فاش‌شده از کیس نکسوس 6 طراحی گوشی را تایید می‌کند

عکس‌های فاش‌شده از کیس نکسوس 6 طراحی گوشی را تایید می‌کند

به‌تازگی عکس‌هایی از بدنه نکسوس 6 هوآوی منتشر شده که طراحی این گوشی را، که در تصاویر قبلی فاش شده بود، تایید می‌کند.
۱۳۹۴/۶/۱۱

گوگل هر سال گوشی نکسوس خود را در نیمه دوم سال معرفی می‌کند، البته ظاهرا امسال به جای یک گوشی نکسوس دو گوشی با اندازه‌های مختلف معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود شرکت‌های ال‌جی و هوآوی نکسوس‌های جدید را عرضه می‌کنند و عکس‌ها و ویدئوهایی نیز تاکنون از این دیوایس‌ها منتشر شده است، طوری که دیگر با قطعیت می‌توان هوآوی و ال‌جی را سازندگان نکسوس‌های جدید دانست.

 

image

 

پیش از این عکس‌هایی از کیس نکسوس جدید ال‌جی فاش شده بود و اکنون نوبت کیس نکسوس هوآوی است. اگر به عکس‌های فاش‌شده نگاهی بیندازید، می‌بینید که بخش‌هایی از قاب گوشی برای دکمه‌های پاور، صدا، دوربین، فلش و سنسور اثر انگشت خالی رها شده است.

 

image

 

گفته می‌شود نکسوس هوآوی نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن1080  یا QHD دارد، از 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار است و پورت USB Type-C نسخه 3.0 نیز پایین آن قرار گرفته.

 

image

 

این گوشی احتمالا بدنه‌ای فلزی دارد و پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای کوالکام، اسنپدراگون 810، در آن جای گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی قابلیت اتصال LTE و اسکنر اثر انگشت است. این گوشی اندروید 6.0 مارشمالو را روی خود دارد و احتمالا تا پیش از سال جدید میلادی راهی بازار می‌شود.

 

image

 

منبع: Androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hatamiarash7

۱۳۹۴/۶/۱۱
جالبه :) همیشه کیس های گوشی ها هستند که قبل از معرفی نشون داده میشن و طراحی رو تایید می کنند :)