خانهاخبار
تاریخ معرفی رسمی موتو (2) 360 مشخص شد

تاریخ معرفی رسمی موتو (2) 360 مشخص شد

کمپانی لنوو امروز بنری منتشر کرده که نشان می‌دهد نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ کمتر از ده روز دیگر رسما معرفی و رونمایی می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۱۰

سرانجام حدس‌وگمان‌ها به پایان رسید و کمپانی لنوو، مالک برند موتورولا، اعلام کرد برای معرفی نسل دوم ساعت هوشمند موتو (۲) ۳۶۰ در تاریخ ۸ سپتامبر یک کنفرانس ترتیب داده است. بنر این کنفرانس با عبارت “It’s the time” آغاز می‌شود.

این کنفرانس نه در جریان نمایشگاه ایفا و شهر برلین آلمان، بلکه در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود. البته تاکنون تمام اطلاعات مربوط به موتو ۳۶۰ جدید فاش شده و این بنر نکته جدیدی دربر ندارد.

عرضه در دو مدل ۱.۳۷ اینچی با باتری ۲۷۰ میلی‌آمپری و ۱.۵۵ اینچی با باتری ۳۷۵ میلی‌آمپری و همچنین برخورداری از سه رنگ مشکی، نقره‌ای و رز گلد از مشخصات موتو (۲) ۳۶۰ است. ضمنا مدل اسپورت این ساعت، علاوه بر ضدآب بودن، به سنسورهای مختلف مانند جی‌پی‌اس و فشارسنج نیز مجهز است. البته افشاکننده مشهور توییتری یعنی upleaks پیش‌بینی می‌کند که تا پیش از ماه نوامبر شاهد عرضه مدل اسپورت موتو (۲) ۳۶۰ نخواهیم بود.

 

image

 

منبع: androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۶/۱۱
اینم از اپل تقلید کرد تو نسخه جدیدش رنگ طلایی گذاشت

ali.gorji

۱۳۹۴/۶/۱۰
اینها همه درست. ولی خیلی پوله برای این محصولات پوشیدنی.برای خارجیا قیمتی نیست.به دلار میشه که برای ما چندین برابر میشه پولش.حقوق رفیقم توی امریکا 20 هزار دلار در ماهه خب خریدن یه محصول با این قیمتا برای اون خیلی راحته ولی برای من ایرانی پول دوماه کاری میشه که در ماه 800 میگیرم