خانهاخبار
وبلاگ‌نویسی زنده مراسم معرفی Sony Xperia Z5

وبلاگ‌نویسی زنده مراسم معرفی Sony Xperia Z5

کنفرانس سونی در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ روز چهارشنبه ساعت ۱۸:۴۵ به وقت ایران برگزار می‌شود. در این مراسم سه گوشی جدید از خانواده Xperia Z5 معرفی می‌شود و جی‌اس‌ام با وبلاگ‌نویسی زنده این مراسم با شما خواهد بود.
۱۳۹۴/۶/۱۱

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ به‌طور رسمی از روز ۴ سپتامبر یعنی جمعه ۱۳ شهریور ماه به مدت ۵ روز شروع به کار خواهد کرد.

طبق برنامه زمان‌بندی‌شده مخصوص کنفرانس‌های خبری، روز دوم سپتامبر سونی یک کنفرانس خبری ترتیب داده تا پرچم‌دارهای جدید خود را معرفی کند. در خبرها داشتیم که سونی سه گوشی هوشمند جدید در خانواده Xperia Z5 آماده کرده و آنها در نشست خبری مذکور رونمایی می‌کند.

طبق روال معمول، جی‌اس‌ام در وب‌سایت و اکانت توییتر خود این کنفرانس را به‌صورت زنده پوشش می‌دهد. با وبلاگ‌نویسی زنده جی‌اس‌ام از این مراسم در انتهای همین مطلب همراه باشید.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

فرامرز

۱۳۹۴/۷/۹
سونی اریکسون بود بهتر بود تا اینکه سونی بشه
از لحاظ هرچی
فقط آپشنش بالا رفته سرعتی که آرک داشت z2که خریدم نداره

sony

۱۳۹۴/۶/۱۱
کلا سونی کلاسش خیلی بالاتر از این حرفاست که با سامسونگ مقایسه ش کنن.اینو بدون قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری

javad

۱۳۹۴/۶/۱۱
باعرض سلام وخسته نباشید. در این لحظه جا داره که از سایت جی اس ام تشکر کنم و همچنین خسته نباشی ویژه به آقایان ارسلان شورابی و مهرشاد رجبی که بسیار حرفه ای کار کردند دست شما درد نکنه.

علی

۱۳۹۴/۶/۱۱
شما می تونیند تا اکثر سایت های مقایسه ی بروین اس 6 اولین گوشی سامسونگ از هم نسل خودش توو اپل جلو زده هم از لحاظ کنتراست و هم واحدپیکسل در اینچ از لحاظ دوربین باهم برابرند فقط اپل گزینه فیلمبرداری اهسته داره به جاش سامسونگ دوربینی با دنیایی از تنظیمات رو برای گوشیش داره. پردازنده هردو تقریبا دونسل مختلف اما عملکرد یکسان دارن فقط اپل چون سبک تر هستش از لحاظ تم مقدار کمی سریعتر اما هردو تا سالها مشکل کندی و هنگ نخواهند داشت. از لحاظ بدنه هردو ضعیفا با این تفاوت اپل الومینیوم ولی بد مدتی طولانی کدر میشه سامسون شیشه هست که زود لک میشه. از لحاظ شارژ سامسونگ سرتر از اپل توو این مدل و سریعتر هم شارژ میشه. مشکل بزرگ هرعدم دسترسی به باتری هستش. در کل اس 6 با اختلاف کمی از اپل بالاتر شده. جالب اینه توو این قافله سونی واقعا عقب موند چون از لحاظ ظاهر با کاربر ارتباط برقرار نمی کنه و بعد مدتی باهنگ های عجیب روبرو میشین. اچ تی سی هم در ام 9 به نسبت ام 8 تغییری نداشتش که خیلی جذاب باشه جز دوربین 20 مگا پیکسلیش و پردازند و باتری از سامسونگ باز هم ضعیفتر است. ال جی جی4 در سه بخش نمایشگر بدنه و دوربین تمرکز زیادی داشته و حتی یک مارکت تم هم توو گوشی گذاشته و شکیل است اما به نسبت سامسونگ و اپل کمی پایینتر است. اگر دنبال کلاس هستید اپل و اگر دنبال کارایی هستید اول سامسونگ اس 6 و با اختلاف اندکی اپل 6.

علی

۱۳۹۴/۶/۱۱
شما می تونیند تا اکثر سایت های مقایسه ی بروین اس 6 اولین گوشی سامسونگ از هم نسل خودش توو اپل جلو زده هم از لحاظ کنتراست و هم واحدپیکسل در اینچ از لحاظ دوربین باهم برابرند فقط اپل گزینه فیلمبرداری اهسته داره به جاش سامسونگ دوربینی با دنیایی از تنظیمات رو برای گوشیش داره. پردازنده هردو تقریبا دونسل مختلف اما عملکرد یکسان دارن فقط اپل چون سبک تر هستش از لحاظ تم مقدار کمی سریعتر اما هردو تا سالها مشکل کندی و هنگ نخواهند داشت. از لحاظ بدنه هردو ضعیفا با این تفاوت اپل الومینیوم ولی بد مدتی طولانی کدر میشه سامسون شیشه هست که زود لک میشه. از لحاظ شارژ سامسونگ سرتر از اپل توو این مدل و سریعتر هم شارژ میشه. مشکل بزرگ هرعدم دسترسی به باتری هستش. در کل اس 6 با اختلاف کمی از اپل بالاتر شده.