خانهاخبار
نسخه طلایی ۲۳ عیاری LG Watch Urbane معرفی شد

نسخه طلایی ۲۳ عیاری LG Watch Urbane معرفی شد

کمبود ساعت لوکس اندرویدی کاملا حس می‌شد، البته فقط تا امروز! ساعاتی پیش ال‌جی رسما از نسخه طلایی ساعت هوشمند خود پرده برداشت که بدنه آن از جنس طلای ۲۳ عیار ساخته شده است. از نظر قیمت نیز این ساعت بسیار ارزان‌تر از رقیب اپلی خود، یعنی نسخه‌های مختلف اپل واچ ادیشن، است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به این گجت لوکس اندرویدی.
۱۳۹۴/۶/۹
image

 

ساعت هوشمند لوکس اندرویدی! اگر شما هم دنبال چنین گجتی بودید، ال‌جی حالا گزینه‌ای پیش رویتان گذاشته است. این شرکت به‌تازگی نسخه‌ای خاص از بهترین ساعت اندرویدی خود، یعنی Watch Urbane، با نام Watch Urbane Luxe معرفی کرده که بدنه‌ای از طلای ۲۳ عیار با قیمتی برابر ۱۲۰۰ دلار دارد. LG Watch Urbane Luxe دقیقا مشخصات سخت‌افزاری برابر با نسخه عادی‌اش دارد و تنها تفاوت به استفاده از طلای ۲۳ عیار در ساخت بدنه آن مربوط می‌شود. بند ساعت نیز از جنس پوست تمساح ساخته شده تا حس خاص بودن را به‌خوبی به کاربر خود القا کند. بد نیست بدانید که تنها ۵۰۰ عدد از این ساعت با بدنه درخشان و جذاب تولید خواهد شد.

Chris Yie از شرکت ال‌جی معتقد است ساعت‌های هوشمند نباید وسیله‌ای جانبی برای تلفن‌های هوشمند به شمار بیایند، بلکه این محصولات باید کاملا جداگانه و در دسته‌بندی مجزا قرار گیرند. او این سخنان را درباره ساعت هوشمند لوکس این شرکت گفت و احتمالا مخاطب صحبت‌هایش افرادی بودند که این ساعت را خریداری می‌کنند؛ افرادی که طبعا به طلا و همچنین پوست چرم لوکس مانند پوست تمساح علاقه خاصی دارند. اگر شما هم از این دسته افراد باشید و ۱۲۰۰ دلار برای این ساعت پرداخت کنید، به عضویت باشگاه خاصی درمی‌آیید که به‌جز شما تنها ۴۹۹ خریدار دیگر این ساعت در آن حضور خواهند داشت. فروش این ساعت تنها از طریق فروشگاه‌های جواهر REEDS در امریکا صورت می‌گیرد. این ساعت ساخته‌شده از طلا اگرچه به گران‌قیمتی نسخه‌های طلایی اپل واچ، که از ۱۰ هزار دلار قیمت دارند، نیست، در هرصورت با پرداخت این مبلغ گجتی دریافت می‌کنید که بیشتر از اعلام ساعت برایتان سودمند است. در ادامه می‌توانید عکس‌های بیشتری از LG Watch Urbane Luxe مشاهده کنید. برای بزرگ‌نمایی هر عکس روی آن کلیک کنید.

 

image
  
image
  
image

image
  
image
  
image

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رامین

۱۳۹۴/۶/۹
جون چه چیزایی میدن تو بازار.
انشاالله خدا یاری کنه ما هم از اینا بخریم واقعا زندگی بدون تکنولوژِی امکان نداره