خانهاخبار
شرکت Spigen رنگ جدید آیفون را تایید کرد

شرکت Spigen رنگ جدید آیفون را تایید کرد

رنگ طلایی رزی تقریبا از همان اوایلی که شایعات آیفون ۶اس شروع شده بود با این آیفون همراه بود. اکنون تقریبا مطمئن شده‌ایم که این رنگ جزو رنگ‌بندی‌های آیفون خواهد بود، چراکه شرکت Spigen نیز وجود این رنگ را در ترکیب رنگ‌های خانواده iPhone 6s تایید کرده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا قاب‌های رز گلد اسپیگن را برای iPhone 6s ببینیم.
۱۳۹۴/۶/۹
image

 

شرکت Spigen، یکی از شرکت‌های سازنده قاب محافظ برای تلفن‌های هوشمند، با تبلیغات جدید خود تایید کرد که iPhone 6s و iPhone 6s Plus در رنگ طلایی رزی یا همان Rose Gold نیز عرضه می‌شوند. این شرکت به‌تازگی در وب‌سایت خود پوستری قرار داده که در آن عبارت A New Color Has Boolmed نوشته شده؛ یعنی «یک رنگ جدید نمایان شده است». همان‌طور که شاهد هستید، رنگ جدید آیفون بسیار شبیه اپل واچ ادیشن با همین رنگ است، با این تفاوت که در آیفون دیگر از طلای واقعی استفاده نشده تا قیمت نهایی‌اش همانند سایر آیفون‌ها باشد. اپل واچ ادیشنی که گفتیم از ۱۰ هزار دلار تا ۱۷ هزار دلار قیمت دارد.

اسپیگن در آمازون قاب‌های آیفون ۶اس و ۶اس پلاس را برای فروش قرار داده، اما از قاب‌های مربوط به آیفون ۶سی خبری نیست. بنابراین بار دیگر این نکته تایید می‌شود که در مراسم ۹ سپتامبر آیفون ۶سی معرفی نخواهد شد.

در کنار رنگ جدید برای آیفون‌های جدید، باید انتظار استفاده از آلومینیوم ۷۰۰۰ در بدنه را داشته باشیم. پردازنده جدید به اضافه ۲ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید و دوربین سلفی باکیفیت‌تر و همچنین نمایشگر مجهز به Force Touch از دیگر قابلیت‌های آیفون‌های جدید است. از نظر قیمتی نیز مدل‌های جدید آیفون، که به‌زودی معرفی می‌شوند، با قیمت آیفون‌های کنونی هیچ تفاوتی نخواهد داشت. خوشبختانه زمان زیادی تا تایید صددرصدی موارد ذکرشده باقی نمانده است و ده روز دیگر، در تاریخ ۱۸ شهریورماه، اپل آیفون‌های جدیدش را معرفی می‌کند. مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل را نیز مانند همیشه می‌توانید به شکل وبلاگ‌نویسی زنده از جی‌اس‌ام دنبال کنید.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Amir

۱۳۹۴/۶/۹
تقریبا قیمت ۶s. تو ایران چقدر میشه

ali

۱۳۹۴/۶/۹
اون قسمت ( با قیمت آیفون‌های کنونی هیچ تفاوتی نخواهد داشت ) رو خوب اومدی !!!!!! جالب بود ....!

هاله

۱۳۹۴/۶/۹
چقدر این رنگش خوبه ...
حالا بین نوت 5 و این موندم