خانهاخبار
پیشنهاد 200 دلاری سامسونگ به اپلی‌ها

پیشنهاد 200 دلاری سامسونگ به اپلی‌ها

شرکت سامسونگ نشان داده هر کاری می‌کند تا بتواند میزان فروش محصولات خود را در بالاترین حد ممکن نگه دارد؛ کاری که با ورود آیفون‌های جدید اپل بسیار سخت می‌شود. در تازه‌ترین اقدام، این شرکت کره‌ای به کاربرانی که آیفون‌های خود را کنار بگذارند 200 دلار هدیه می‌دهد!
۱۳۹۴/۶/۹

بر کسی پوشیده نیست که با ورود آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به بازار، فروش گوشی‌های سامسونگ، خصوصا فبلت‌‌های این شرکت، با کاهش فروش زیادی مواجه شد. شاید فروش کمتر از انتظار گلکسی اس 5 یکی از عواملی بود که سامسونگ را متوجه خطر آیفون‌های جدید اپل کرد. از این رو تصمیم گرفت طراحی پرچم‌داران جدید خود را متحول کند و آنها را با کیفیتی بالاتر روانه بازار کند تا در برابر آیفون‌های فلزی اپل شکست نخورد. فروش خوب و استفبال زیاد کاربران از گلکسی اس6 و اس6 اج نشان داد که این شرکت کره‌ای توانسته کارش را به‌خوبی انجام دهد، اما این رقابت هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد.

 

image

 

اگرچه اکنون خیال سامسونگ تا حد زیادی از گوشی‌های سایز استاندارد خودش راحت است، می‌داند که رقابت با اپل در رده فبلت‌ها تازه آغاز شده؛ رقیبی دیرینه در میدانی جدید که سال گذشته نشان داد ممکن است برای این شرکت بسیار خطرناک باشد.
سامسونگ در اولین اقدام برای فرار از طوفان تبلیغاتی آیفون‌های جدید اپل تصمیم گرفت تاریخ معرفی گلکسی نوت جدید را، که همیشه در ماه سپتامبر بود، جلو بیندازد تا برای تبلیغ فبلت‌های جدید خودش فرصت کافی داشته باشد. در قدم بعدی، این شرکت با راه‌اندازی طرحی جالب گوشی‌های گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس خود را در ازای دریافت 1 دلار به کاربران آیفون 1 ماه کرایه داد تا کاربران آیفون با این گوشی‌ها کار کنند و با ویژگی‌های آنها آشنا شوند، چون به‌خوبی می‌داند اپل در کنفرانس خود تیرهای سهمناکی به سوی این دو محصول روانه می‌کند!

 

image

 

حالا سامسونگ قدم سوم خود را نیز برداشته است. این شرکت اعلام کرده به افرادی که طرح کرایه 1 ماهه سامسونگ را به پایان برسانند و سپس گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس بخرند، 200 دلار هدیه داده می‌شود؛ پیشنهادی که ممکن است برای خیلی‌ها وسوسه‌کننده باشد.
سامسونگ نیمی از این مبلغ را، که معادل 100 دلار می‌شود، در قالب اعتبار گوگل پلی به کاربران هدیه می‌دهد تا جبران هزینه اپلیکیشن‌هایی باشد که دوباره باید خریداری کنند. 100 دلار دیگر هم زمانی پرداخت می‌شود که کاربران، گوشی‌های آیفون خود را به اپراتورهای مربوطه تحویل دهند.
سامسونگ این خبر را یک روز پس از رسمی شدن تاریخ معرفی آیفون‌های جدید اپل اعلام کرد. اپل در نظر دارد نسل جدید آیفون‌های خود را، که به احتمال زیاد آیفون 6اس و 6اس پلاس نام می‌گیرند، در تاریخ 9 سپتامبر همراه با نسخه نهایی iOS 9 معرفی کند.

تاکنون سامسونگ برای کاهش اثر آیفون‌های جدید بر فروش گوشی‌های خود هر کاری از دستش برمی‌آمده، انجام داده است. حالا باید منتظر ماند و دید پس از معرفی پرچم‌داران رقیب چه نقشه‌ای اجرا می‌کند.

منبع: digitaltrends

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

sina

۱۳۹۴/۸/۷
بدبخت سامسونگ با این کارا داره کم آوردن خودش رو جلوی اپل لاپوشونی میکنه.
آخه این مسخره بازیا دیگه چیه هر دو شرکت محصولاتشون عالیه.
کم کم به جای اینکه با هم رقابت کنن دارن باهم میجنگن سر تکنولوژی.

azm

۱۳۹۴/۷/۱۴
وا!!ملت روانین به خدا سر چیا باهم دعوا دارن هر گوشی به نوبه خودش خوبه ولی نظر منو بخواین تو ایران واسه همه ای نوکیا قدیمیاخوبه چون مردمی که ما باشیم فرهنگ استفاده از گوشیرو نداریم بعدشم سوادشو نداریم و یه سری ازامکاناتی هم که این گوشیا دارن تا آخر عمر گوشیا زیر دست ما بی استفادس ا والا

mahdi

۱۳۹۴/۷/۱
شما تو عمرت اپل دستت نگرفتى
اونوقت خارج زندگى كردى ؟؟
باشه بابا تو خوب . تو خارجى . تو با كلاس هههههه

کارشناس IT

۱۳۹۴/۶/۲۶
دوست عزیز دو گوشی عالی هستن و شما نیاز خودتو ببین چیه اگر می خواهی کامل تر باشه نوت 5 بگیر اگر قلم برات مهمه نیست اس 6 ادج پلاس بگیر دو گوشی خیلی عالی هستن موفق باشی

Alireza

۱۳۹۴/۶/۲۲
نظر شما ...با عرض سلام و خسته نباشید من می خوام گوشی بگیرم بین Galaxy Note 5 و Galaxy s6 edge + موندم کدوم رو بخرم