خانهاخبار
اپل رسما دعوت نامه مراسم معرفی آیفون‌های جدید را ارسال کرد

اپل رسما دعوت نامه مراسم معرفی آیفون‌های جدید را ارسال کرد

بالاخره تاریخ معرفی آیفون‌های جدید اپل رسما اعلام شد و، همان‌طور که انتظار داشتیم، هفته سوم شهریورماه شاهد معرفی خانواده iPhone 6s خواهیم بود. با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به محصولاتی که معرفی خواهند شد.
۱۳۹۴/۶/۷

بالاخره، همان‌طور که شایعات خبر داده بودند، اپل در تاریخ ۹ سپتامبر، مصادف با ۱۸ شهریورماه سال جاری، iPhone 6s و iPhone 6s Plus را معرفی خواهد کرد. اگر بخواهیم بازی کوچکی با اعداد کنیم، نهمین نسل آیفون در نهمین روز نهمین ماه سال میلادی همراه با نهمین نسل iOS معرفی می‌شود که این تعداد ۹ در کنار هم جالب به نظر می‌‌رسد!

 

image

 

آن‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، اپل در پوستر مربوط به این مراسم جمله «Hey Siri, give us a hint» را قرار داده است. نکته جالب توجه این است که اگر همین جمله را به سیری بگویید، جواب‌های مختلفی به شما می‌دهد که در آنها به مراسم ۹ سپتامبر اپل اشاره می‌کند.

 

image

 

انتظار می‌رود اپل در مراسم امسال آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس را معرفی کند. این آیفون‌ها نسبت به نسل قبلی خود بدنه‌ای با استحکام بسیار بیشتر دارند تا، علاوه بر کیفیت بالای ساخت، دیگر ماجرای خم شدن آیفون تکرار نشود. داخل آلومینیوم سری ۷۰۰۰، که بدنه آیفون از آن ساخته شده است، پردازنده Apple A9 با ۲ گیگابایت حافظه رم حضور خواهد داشت. دوربین بهبودیافته نیز همچنان از بدنه دستگاه بیرون خواهد زد و در قسمت جلویی، پنل نمایشگر به فناوری Force Touch مجهز خواهد شد. 

علاوه بر این آیفون‌ها، که بخش اعظم مراسم را احتمالا به خود اختصاص می‌دهند، اپل قصد دارد نسل جدید Apple TV را هم در این تاریخ معرفی کند. اپل تی‌وی جدید طراحی جدید همراه با ریموت جدید خواهد داشت که احتمالا این ریموت پنل لمسی خواهد داشت. به‌روزرسانی اپل تی‌وی به همین جا ختم نمی‌شود و اپل پردازنده A8 را هم (که در آیفون ۶ و ۶ پلاس حضور دارد) به این دستگاه آورده است. سیستم عامل این محصول نیز نسخه‌ای مخصوص از iOS خواهد بود که دسترسی کامل دستگاه به فروشگاه نرم‌افزاری App Store را می‌دهد.

علاوه بر این محصول‌ها، باید منتظر عرضه نسخه GM از iOS 9 و watchOS 2 باشیم. علاوه بر عرضه این نسخه، تاریخ عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل‌ها هم مشخص خواهد شد. همچون مراسم سال‌های گذشته اپل، این مراسم نیز ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران آغاز خواهد شد. مطابق معمول، این مراسم را در قالب وبلاگ‌نویسی زنده جی‌اس‌ام می‌توانید از سایت جی‌اس‌ام دنبال کنید.

نظر شما درباره مراسم اپل چیست؟ آیا با این حجم از اطلاعات لورفته، اپل هنوز هم می‌تواند ما را غافلگیر کند؟!

منبع: MacRumors

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

اميررضا

۱۳۹۴/۶/۹
اطلاعات نسبت به پارسال خيلي كمتر درز كرده و حجم بسيار كمي كه درستي اونارو مطمئن نيستيم فاش شده بايد مراسم خيلي جالبي باشه

مجيد

۱۳۹۴/۶/۷
آخ كه از دس جهالت اين مردم.
هنوز نميفهمن معني طراحي مدار منطقي چيه و فرقشو با كارخونه هاي انبوه ساز نميدونن بعد ميان اينجا نظر كارشناسي هم ارايه ميدن.
آخه عاقل. وقتي اپل مياد يه پردازنده طراحي ميكنه و لايسنسش به نام خودش ثبت ميشه ديگه هيچ كمپاني ديگه اي اجازه نداره از اون واسه خودش كپي كنه و دهها كارخونه انبوه ساز از جمله سامسونگ در حال رقابتن تا بتونن امتياز توليد انبوه اونو اپل بهشون بده تا يه لقمه نون از صدقه سري اپل گيرشون بياد.
اونوقت ميان ميگن اپل رو سامسونگ ساخته. ؟!!!
حيرتا. عجبا. پناه بر خدا

vir

۱۳۹۴/۶/۷
اگه یه ذره فکر میکردی به این نتیجه میرسیدی که این از صدتا فحش هم بدتره.یعنی سامس.نم درحد تولید پردازنده های اپله و رقیب حساب نمیشه

amir1975

۱۳۹۴/۶/۷
Apple A9 made by Samsung چه افتخار و شوکتی!!