خانهاخبار
اطلاعات جدیدی راجع به دوربین iPhone 6s منتشر شد

اطلاعات جدیدی راجع به دوربین iPhone 6s منتشر شد

یکی از مواردی که در شایعات آیفون تاکنون تقریبا تمام منابع لودهنده بر آن تاکید کرده‌اند ارتقای دوربین آیفون بوده است. از زمان آیفون ۴اس اپل از سنسور ۸ مگاپیکسلی در آیفون‌هایش استفاده کرده و بالاخره این بار تصمیم گرفته است سراغ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برود. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا برخی ویژگی‌های این دوربین را، که منتشر شده است، بشناسیم.
۱۳۹۴/۶/۷
image

 

منابع مختلف لودهنده تایید کرده‌اند که بالاخره اپل، بعد از ۴ سال، از دوربین ۸ مگاپیکسلی در آیفون دست خواهد کشید و این بار سراغ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد رفت؛ البته برخی هم حدس زده‌اند سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود تا به‌صورت دیجیتالی لرزش‌گیر داشته باشد. این سنسور ۱۲ مگاپیکسلی توانایی فیلم‌برداری با رزولوشن 4K هم دارد که شاید فیلم‌برداری با این رزولوشن را بتوانیم اصلی‌ترین دلیل اپل برای به‌روزرسانی دوربین بدانیم.

پردازنده اصلی آیفون ۶اس یعنی Apple A9 نیز در زمینه پردازش تصویر بسیار بهتر عمل می‌کند و به‌واسطه ISP بهتر می‌تواند نتایج خیلی خوبی ثبت کند. همچنین این پردازنده می‌تواند تصاویر HDR باکیفیت‌تری هم ذخیره کند.

دوربین سلفی دستگاه نیز احتمالا به‌روز می‌شود و این بار اپل از سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین جلو استفاده می‌کند. قابلیت فلش برای دوربین جلو هم به آیفون ۶اس افزوده می‌شود. البته این فلش به‌صورت فیزیکی در آیفون حضور ندارد؛ درحقیقت برای سلفی گرفتن در نور بسیار کم به‌محض فشار دادن دکمه شاتر دوربین،‌ نمایشگر آیفون با حداکثر روشنایی رنگ سفید را نمایش می‌دهد و سپس دوربین دوم دستگاه سلفی شما را ثبت می‌کند. به این ترتیب در نور کم سلفی‌های خوبی می‌توانید بگیرید. همچنین دوربین جدیدی که در جلو آیفون استفاده می‌شود احتمالا توانایی فیلم‌برداری HD به‌صورت صحنه آهسته هم دارد. برای مقایسه، بد نیست بگوییم آیفون ۶ دوربین جلو ۱.۲ مگاپیکسلی دارد و این دوربین می‌تواند حداکثر با رزولوشن HD فیلم‌برداری کند.

آیفون ۶اس و ۶اس پلاس رسما در تاریخ ۱۸ شهریورماه معرفی می‌شوند. نظر شما درباره آیفون‌های جدید چیست؟ آیا به نظر شما تولید آیفون ۱۶ گیگابایتی با توانایی فیلم‌برداری 4K عاقلانه است یا خیر؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

m

۱۳۹۴/۶/۱۰
جوجه اول با ایفون کار کن ..بعد اگه خواستی توهین

ا

۱۳۹۴/۶/۷
همین الان پیشنهاد میکنم 16 گیگ نخرین با این دوربین 16 گیک خیلی کم به نظر میرسه(5 دیقه 4k فیلم برداری میشه 1 گیگ)) دیگه خود دانید

ali

۱۳۹۴/۶/۷
اونوقت کیفیتش در حد 1100 هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گرون فروش اشغال درست کن.یکی از یکی داغون تر

alireza4

۱۳۹۴/۶/۷
امیدوارم اپل در غول های جدیدش ظاهرگوشی راهم دران تغییروتحول ایجاد کند .
نکته منفی که درظاهر ایفون های 6و6PLUSوجود داشت بیرون زدن دوربین ازبدنه گوشی امیدوارم اپل این نکته منفی رادر گوشی های جدیدش برطرف کند