خانهاخبار
نظرسنجی هفته: کدام کمپانی بیش از بقیه در ایفا 2015 خبرساز می‌شود؟

نظرسنجی هفته: کدام کمپانی بیش از بقیه در ایفا 2015 خبرساز می‌شود؟

ضمن بررسی نتایج نظرسنجی هفته گذشته، سوال این هفته را مطرح می‌کنیم که درخصوص نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ است. این نمایشگاه کمتر از یک هفته دیگر در شهر برلین آلمان شروع به کار می‌کند.
۱۳۹۴/۶/۶

در نظرسنجی هفته گذشته از شما در مورد رنگ‌های جدید آیفون پرسیدیم. خوشبختانه بیش از ۱۸۰۰ مخاطب در این نظرسنجی شرکت کردند و نتیجه نظرسنجی این شد که اغلب تمایل دارند رنگ‌های جدیدی را در آیفون 6s ببینند. اگر اخبار و شایعات مربوط به آیفون‌های جدید اپل را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که احتمالا رنگ رزگلد یا شاید صورتی رنگ جدیدی در آیفون باشد. اپل آیفون 5s و 6 را در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و اسپیس گری عرضه کرد و به نظر می‌رسد حالا قصد دارد رنگ جدیدی به این مجموعه اضافه کند. باید صبر کنیم و ببینیم آیا شایعات به واقعیت می‌پیوندند یا باز هم آیفون جدید را با همان سه رنگ آشنا خواهیم دید.

 

image

اما این هفته بیشتر اخبار حول محور نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ می‌چرخد. معمولا کمپانی‌هایی که قصد دارند محصول شاخصی را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند، کنفرانس معرفی آن را قبل از تاریخ رسمی شروع نمایشگاه برگزار می‌کنند.

در سال‌های گذشته شاهد بودیم سامسونگ جدیدترین گلکسی نوت خود را در این نمایشگاه به عموم معرفی کرد. اما امسال که گلکسی نوت ۵ پیش از نمایشگاه ایفا معرفی شد، آیا باز هم سامسونگ می‌تواند کاربران خود را هیجان‌زده کند؟ 

در کنار سامسونگ، کمپانی‌های سونی و اچ‌تی‌سی نیز برای کاربران خود خبرهای ویژه‌ای در این نمایشگاه دارند. سونی برای تاریخ دوم سپتامبر یک کنفرانس ترتیب داده و اچ‌تی‌سی نیز ظاهرا پرچم‌دار جدیدی در دست تولید دارد. خوشبختانه زمان زیادی برای انتظار نداریم و در تاریخ ۱۱ شهریور شاهد آغاز کار رسمی نمایشگاه خواهیم بود. سوال نظرسنجی این هفته جی‌اس‌ام در مورد نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ است. به نظر شما کدام‌یک از کمپانی‌ها بیش از بقیه در این نمایشگاه خبرساز می‌شود؟ اگر گزینه موردنظر شما در فرم نظرسنجی وجود ندارد، در قسمت نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

داریوش

۱۳۹۴/۶/۲۴
فقط سونی وتمام Xperia z5premiumامسال میترکونه

مهرشاد برقی

۱۳۹۴/۶/۲۴
باز گفتم و میگم...سونی

M.c.a

۱۳۹۴/۶/۲۳
شرکت های بزرگ همیشه کارهای بزرگی میکنن که نمیشه به اونها لقب شگفتی داد ، اونها پرچمداران تکنولوژی هستن و انتظار کمتری ازونها نمیره ،، اگر یه کمپانی کوچک بتونه حرکت بزرگی انجام بده میشه گفت شگفتی ساز شده .

سجاد

۱۳۹۴/۶/۱۹
چه جالب
دیگه امکانات ندارید
افتادین دنبال رنگ کلاستون که با رنگش پوز بدین
واقعا جای چی پول می دین .

مهدی

۱۳۹۴/۶/۱۷
سامسونگ اس 5واقعا.اشغاله..خجالت بکشید