خانهاخبار
عکسی جدید از ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شد

عکسی جدید از ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شد

در پایان مراسمی که سامسونگ ۲۲ مردادماه برگزار کرد، یک فیلم چند ثانیه‌ای از گلکسی گیر جدید به نمایش گذاشته شد. این غول کره‌ای ترجیح داد معرفی ساعت جدید را به نمایشگاه ایفا موکول کند، اما هم‌اکنون این ساعت روی دست برخی افراد است و عکسی از آن نیز منتشر شده. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا عکس جدیدی را ببینیم که از این ساعت جذاب منتشر شده است.
۱۳۹۴/۶/۵
image

 

ساعت هوشمند Gear S، که سامسونگ سال گذشته معرفی کرد و لقب اولین ساعت هوشمند جهان با نمایشگر خمیده را به خود اختصاص داد، به‌زودی جانشینی پیدا می‌کند که این بار، به‌جای خمیده بودن، دایره‌ای‌شکل است. این ساعت، که Gear S2 نام دارد، تاکنون دل‌های زیادی را ربوده است و خیلی‌ها منتظر عرضه آن‌اند! سامسونگ درواقع به این نتیجه رسیده است که مردم ساعت‌های دایره‌شکل را بیشتر می‌پسندند و به همین دلیل تصمیم گرفته ساعت هوشمندی با این فرم عرضه کند.

ساعت هوشمند Gear S2، همان‌طور که گفتیم، اوایل ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA معرفی می‌شود، اما پیش از معرفی نیز Dennis Miloseski، مدیرمسئول بخش دیزاین سامسونگ در امریکا، عکسی از این ساعت هوشمند در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده است. تاکنون سامسونگ فیلم‌ها و عکس‌های مختلفی از این ساعت منتشر کرده است، اما طبیعتا هیچ‌کدام به پای عکس‌های کاربرد این ساعت در زندگی روزمره نمی‌رسد.

همانند Gear S، این ساعت نیز برمبنای سیستم عامل تایزن سامسونگ خواهد بود. همچنین احتمالا Gear S2 از نانو سیم‌کارت هم پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از اینترنت سیم‌کارت خود در این ساعت استفاده کنند.

نظر شما درباره این ساعت چیست؟ آیا سامسونگ به‌واسطه این ساعت هوشمند جدید می‌تواند سهم خوبی از بازار ساعت‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

s.sayadi

۱۳۹۴/۶/۵
Gear S از این بهتر بود...!