خانهاخبار
فبلت‌های جدید سامسونگ فروش بهتری نسبت به نسل گذشته خود دارند

فبلت‌های جدید سامسونگ فروش بهتری نسبت به نسل گذشته خود دارند

گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس جدیدترین فبلت‌های سامسونگ‌اند که گویا در سرزمین مادری‌شان، یعنی کره جنوبی، با استقبال بسیار خوبی روبرو شده‌اند. این آمار به قدری خوب است که نسبت به فبلت‌های سال گذشته این شرکت هم، یعنی نوت ۴ و نوت اج، شاهد افزایش فروش بوده‌ایم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به آمار فروش این گوشی‌ها در کره جنوبی.
۱۳۹۴/۶/۳

۲۲ مردادماه سامسونگ دو فبلت جدید خود یعنی Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 edge را معرفی کرد تا این گوشی‌های اندرویدی بزرگ بتوانند ادامه‌دهنده راه موفق گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج باشند. البته اس۶ اج پلاس، به‌علت نداشتن قلم S Pen، جانشین خلفی برای گلکسی نوت اج نیست، اما هرچه باشد، این گوشی جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ با نمایشگر خمیده است.

براساس گزارش یک وب‌سایت خبری کره جنوبی، نوت ۵ و اس۶ اج پلاس توانستند در سه روز بیش از ۷۵ هزار دستگاه فروش داشته باشند، درصورتی‌که نوت ۴ و نوت اج در سال گذشته میانگین فروش روزی ۱۰ هزار واحد دستگاه داشتند. در حال حاضر فروش خوب نوت ۵ و اس۶ اج پلاس باعث شده تا سامسونگ بتواند ۷۰ درصد بازار کره جنوبی را کنترل کند.

 

image

 

هم‌اکنون متاسفانه از میزان فروش گلکسی نوت ۵ و اس۶ اج پلاس در کشورهای دیگر اطلاعی نداریم، اما احتمالا به‌زودی آمار فروش این فبلت‌ها در سایر کشورها نیز منتشر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم بررسی اولیه Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 edge را در جی‌اس‌ام بخوانید تا کمی بیشتر با این پرچم‌داران جدید آشنا شوید. اگر هم کمی صبر داشته باشید، به‌زودی بررسی تخصصی این گوشی‌ها را در جی‌اس‌ام خواهید خواند.

نظر شما درباره این گوشی‌ها چیست؟ آیا واقعا نوت ۵ و اس۶ اج پلاس لایق فروش بهتر نسبت به نوت ۴ و نوت اج هستند یا خیر؟

منبع: PhoneArena

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

m.likemoon

۱۳۹۴/۶/۱۶
سینا به نظر خودت ایفون 6 بهتره یا نوت 5

sina

۱۳۹۴/۶/۵
بله جانم میشه اونایی هم که میگن ایفون بولوتوث و اینجور چیزا نداره چرت میگن

رضا

۱۳۹۴/۶/۴
چون گفتی اپل داری میپرسم..
میشه با برنامه زاپیا یا شریت
از گوشیهای اندروییدی ب ایفون اطلاعات انتقال داد؟
ممنون

sina

۱۳۹۴/۶/۴
من خودم بااین که طرفدار اپلم ولی میتونم بگم سامسونگ ازسونی خیلی بهتره.خیلی