خانهاخبار
گوشی‌های 120 هزار تومانی نوکیا با قابلیت اتصال به اینترنت

گوشی‌های 120 هزار تومانی نوکیا با قابلیت اتصال به اینترنت

نوکیا دو گوشی جدید ارزان‌قیمت معرفی کرده که هم قابلیت اتصال به اینترنت دارند و هم امکان بازی و پخش موسیقی را برای کاربران فراهم می‌کنند.
۱۳۹۴/۶/۴

گوشی‌های جدید نوکیا از راه رسیدند! خیلی‌ها دوست دارند بار دیگر این جمله را با هیجان بیان کنند، اما قطعا با گوشی‌های نوکیا 222 و نسخه دوسیم‌کارته آن، که گوشی‌هایی پایین‌رده با قابلیت استفاده از اینترنت‌اند، نمی‌توان هیجان‌زده شد! قیمت این گوشی‌ها بدون مالیات از 37 دلار (حدود 120 هزار تومان) شروع می‌شود و ویژگی‌هایی نزدیک به لومیا 435 دارد.

گوشی‌های سری نوکیا 222 نمایشگر 2.4 اینچی از نوع QVGA دارند؛ نمایشگری که با استانداردهای امروزی خیلی کوچک محسوب می‌شود، اما برای بازکردن اپرا مینی و موتور جستجوی بینگ کافی است. این گوشی‌ها امکان اتصال به وای‌فای ندارند و تنها می‌توانند از طریق شبکه 2G/EDGE به اینترنت وصل شوند. شاید این نحوه ارتباط محدودکننده باشد، اما این دو گوشی می‌توانند شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر را باز کنند و پیام‌رسان‌های FB Messaging و GroupMe را نیز روی خود دارند.

image

این گوشی‌ها امکانات سرگرم‌کننده خوبی نیز دارند. بازی‌های Assassin's Creed Brotherhood و Midnight Pool 3 از پیش روی آنها نصب شده‌اند؛ البته حتما انتظار ندارید این بازی‌ها را اینجا هم همان‌گونه ببینید که روی کامپیوترهای شخصی یا کنسول‌ها دیده می‌شوند. این گوشی‌ها امکان پشتیبانی از حافظه جانبی تا 32 گیگابایت دارند و پخش موسیقی و همچنین رادیوی موج FM نیز در آنها قرار گرفته است.

این دو گوشی دوربین 2 مگاپیکسلی دارند و فقط می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت 320 در 240 پیکسل و 15 فریم بر ثانیه ضبط کنند. این گوشی چراغ LED نیز دارد، اما این چراغ بالای گوشی قرار گرفته و به همین دلیل نمی‌شود به‌عنوان فلش از آن استفاده کرد.

image

 

گوشی‌های سری 222 نوکیا در ماه سپتامبر روانه بازار می‌شوند و به احتمال زیاد فقط در برخی بازارهای محدود فروخته می‌شوند.

منبع: GsmArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

لولو

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
سیستم عامل نداره

ا

۱۳۹۴/۶/۴
وقت بروزرسانی افسانه 1100هه

sina

۱۳۹۴/۶/۴
آندرویدکه نیس. فک نکنم سیمبین هم باشه !!

حامد

۱۳۹۴/۶/۴
اندرویده؟ یا سیسم بیان؟