خانهاخبار
اشتباه قرار دادن S Pen باعث آسیب جدی به گلکسی نوت ۵ می‌شود

اشتباه قرار دادن S Pen باعث آسیب جدی به گلکسی نوت ۵ می‌شود

گلکسی نوت ۵ سامسونگ نسبت به نسل پیشین خود تفاوت‌های بسیار دارد، اما لازم است اطلاع داشته باشید که، برخلاف گذشته، قرار دادن S Pen در جهت اشتباه باعث آسیب جدی به تلفن هوشمند شما می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۳

سامسونگ در تاریخ ۲۲ مرداد ۹۴ از جدیدترین فبلت خود، یعنی گلکسی نوت ۵، رونمایی کرد. این محصول نسبت به نسل‌های پیشین خود تفاوت‌های بسیار دارد که نمی‌توان درباره تمام آنها ابراز رضایت کرد؛ مثلا در گلکسی نوت ۵ اشتباه گذاشتن قلم S Pen باعث آسیب جدی و دائمی به تلفن هوشمند شما می‌شود.

این موضوع به این دلیل رخ می‌دهد که در مدل‌های پیشین گلکسی نوت، قلم به گونه‌ای طراحی شده بود که کاربر همیشه از اشتباه قرار دادن S Pen منع می‌شد. اما حالا، به‌لطف طراحی و فناوری جدید قلم S Pen در نوت ۵، این مکانیزم امنیتی از بین رفته است!

 

image

 

سامسونگ در نوت ۵ محفظه قلم را طوری ساخته که S Pen به صورت جهشی از دستگاه بیرون بیاید. اتفاق مرسومی که در محصولات دارای قلم رخ می‌دهد قرار دادن برعکس و در جهت اشتباه قلم در محفظه است. اما در نوت ۵ این موضوع باعث می‌شود که S Pen برای همیشه در دستگاه گیر کند یا تکنولوژی خروج جهشی قلم به کلی آسیب ببیند. حتی احتمال عدم شناسایی قلم توسط نوت ۵ نیز وجود دارد.

در صورتی که قصد دارید این محصول را تهیه کنید، این هشدار را به شما می‌دهیم که همیشه دقت داشته باشید قلم را در جهت صحیح در محفظه قرار دهید. نکته مهم‌تر این است که اگر نوت ۵ خود را به کسی قرض می‌دهید، حتما به نحوه قرار دادن S Pen در جایگاه خود توسط وی چشم بدوزید! این نکته شامل کودکان یا اعضای خانواده شما نیز می‌شود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

str

۱۳۹۴/۸/۵
من یه ساله تبلت نوت دارم تا حالا یبارم برعکس قلمو نذاشتم آخه کی این اشتباهو میکنه؟!؟؟؟

اشکان

۱۳۹۴/۶/۴
از بی سوادی بعضی ها خندم میگیره.آخه نسبتِ فلش به سی دی رام کامپیوتر چه ربطی به نسبتِ قلم به نوت 5 داره؟ آدم کورم می فهمه نباید فلش رو جای سی دی رام گذاشت ولی وقتی اس پن از همه طرف وارد دستگاه میشه واقعا همیشه باید یه چشت به قلم باشه که یکی اشتباه وارد نکنه ,مخصوصا اینکه قلمش کنجکاوی همه رو بر می انگیزه

علیرضا

۱۳۹۴/۶/۴
عنوان کردن یه همچین مطلبی به عنوان ایراد یه دستگاه واقعا خجالت آوره و باید متاسف بود برای اون شخصی که بخواد قلم رو برعکس داخل گوشی قرار بده

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۶/۳
بچه که نمیدونه سر و تهش چیه. الانم که مد شده بچه سه ساله برا خودش از این موزائیکای بی کیفیت سامسونگ داره.

Ali

۱۳۹۴/۶/۳
نمی تونن از نوت 5 ایراد پیدا کنن الکی برعکس گذاشتن قلمو ایراد درست میکنن الان دیگه به یه کسی که تا حالا گوشی ندیده باشم بدی بلده چجوری بزاره جاش