خانهاخبار
ال جی ماه آینده از تبلت 10 اینچی جدید خود رونمایی می‌کند

ال جی ماه آینده از تبلت 10 اینچی جدید خود رونمایی می‌کند

ال جی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2015، که ماه آینده میلادی در آلمان برگزار می‌شود، از تبلت 10 اینچی جدید خود به نام G Pad 2 10.1 رونمایی کند. این تبلت قرار است در دو مدل وای‌فای و LTE در بازارهای اروپا، آسیا و امریکا عرضه شود.
۱۳۹۴/۶/۲

پس از معرفی تبلت G Pad 2 8.0 ال‌جی، که اوایل این ماه در کره جنوبی معرفی شد، این شرکت اعلام کرد که مدل 10 اینچی این تبلت را ماه آینده در نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد. تبلت G Pad 2 10.1 به نمایشگر WUXGA با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل مجهز خواهد بود که تراکم آن به عدد 224 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. درون این تبلت 10 اینچی، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.26 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 330 دیده می‌شود و در کنار اینها از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

 

image

 


یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه در اختیار داشتن باتری 7400 میلی‌آمپرساعتی است که ال‌جی ادعا می‎کند در حال حاضر بزرگ‌ترین نمونه در کلاس خود است. همچنین ویژگی دیگری به نام Reader Mode در G Pad 2 10.1 وجود دارد که با حذف رنگ آبی از صفحه، خواندن کتاب‌های الکترونیکی را برای چشم راحت‌تر می‌کند. با ویژگی Dual Window قادر خواهید بود دو اپلیکیشن جداگانه را در کنار هم به اجرا درآورید. از جمله ویژگی‌های نرم‌افزاری دیگر این دستگاه می‌توان به نصب بودن پیش‌فرض مجموعه آفیس مایکروسافت و هدیه گرفتن 100 گیگابایت فضای رایگان روی OneDrive به مدت دو سال اشاره کرد.

ال‌جی اعلام کرده است که این تبلت در دو مدل وای‌فای و LTE در بازارهای امریکای شمالی، اروپا و آسیا عرضه می‌شود، اما مشخص کردن قیمت و تاریخ فروش آن را به نمایشگاه IFA موکول کرده است که در تاریخ 4 تا 9 سپتامبر در برلین آلمان برگزار می‌شود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)