خانهاخبار
نکسوس ۵ (۲۰۱۵) به دوربین سلفی قدرتمند مجهز است

نکسوس ۵ (۲۰۱۵) به دوربین سلفی قدرتمند مجهز است

نکسوس ۵ (۲۰۱۵) احتمالا ساخت شرکت کره‌ای ال‌جی خواهد بود و فاصله زیادی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده است. در جدیدترین شایعه منتشرشده می‌بینیم که دوربین سلفی این گوشی خبرساز شده است.
۱۳۹۴/۶/۱

نکسوس ۵ (۲۰۱۵)، که همه در انتظار معرفی آن هستیم، باز هم در اخبار و شایعات خودنمایی می‌کند. هفته گذشته بود که عکسی از مدل ساخته‌شده این گوشی فاش شده بود و حالا جدیدترین خبر مربوط به دوربین سلفی این گوشی است.

اخیرا از طریق پروفایل گوگل پلاس یکی از کارمندان گوگل عکسی سلفی منتشر شده که از exif آن اطلاعات ارزشمندی به دست آمده است. ظاهرا این عکس سلفی با گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) گرفته شده و مشخص می‌کند این گوشی از دوربین ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

 

image

 

این عکس رزولوشن ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲ پیکسل دارد و از دیافراگم f/2.0 بهره‌مند است. وجود دیافراگم f/2.0 به دوربین سلفی نکسوس ۵ کمک می‌کند نور بیشتری جذب کند و درنتیجه در محیط‌های تاریک عکس‌های بهتری ثبت کند.

پیش‌بینی می‌شود اواخر ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر سال جاری، یعنی حدود یک ماه تا یک ماه و نیم دیگر، نکسوس جدید همراه با نسخه نهایی اندروید مارشمالو عرضه شود. تا آن زمان می‌توانیم امیدوار باشیم باز هم شایعات جدیدی از این گوشی در خبرها ببینیم.

منبع: talkandroid

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)