خانهاخبار
سونی SmartBand 2 رسما معرفی شد

سونی SmartBand 2 رسما معرفی شد

سونی اخیرا دستبند هوشمند جدید خود به نام SmartBand 2 را معرفی کرده است. این دستبند، که نسخه جدید دستبندهای سلامتی سونی است، یک ویژگی جدید و مهم نسبت به نسل پیشین خود دارد و آن حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با برخی قابلیت‌های این دستبند آشنا شوید.
۱۳۹۴/۵/۳۱

دستبندهای سلامتی و هوشمند چندی است که در بازار عرضه شده‌اند و شرکت‌های مختلف مدل‌های مختلفی از آنها را تاکنون تولید کرده‌اند. شرکت سونی یکی از همین شرکت‌هاست که با SmartBand و SmartBand Talk وارد این بازار شده بود. اکنون این شرکت نسل دوم دستبند اسمارت‌بند را با نام Sony SmartBand 2 معرفی کرده است. دستبند جدید، برخلاف نسل قبلی، حسگر ضربان قلب دارد و از طراحی ساده‌تری نیز برخوردار است. همانند نسل پیشین، این دستبند نیز اطلاعات مربوط به حرکات بدن در طول روز را شامل تعداد قدم‌ها و میزان کالری سوزانده‌شده جمع‌آوری می‌کند و در اپلیکیشن مخصوص خود نشان می‌دهد. همچنین زمانی که کاربر خوابیده است، اگر این دستبند همراه وی باشد، کیفیت خواب کاربر را نیز اندازه‌گیری می‌کند و حتی می‌تواند به‌شکلی هوشمند، با توجه به حرکات کاربر در خواب، او را با ویبره زدن بیدار کند.

 

image
  
image

 

علاوه بر اینها، هنگام دریافت پیامک یا تماس صوتی این دستبند با ویبره زدن روی مچ کاربر او را از این اعلان‌ها با خبر می‌کند. این دستبند هوشمند با قیمت حدود ۱۱۹ یورو از ماه سپتامبر عرضه می‌شود. همچنین اسمارت‌بند ۲ با گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید کیت‌کت به بعد و آیفون با سیستم عامل iOS 8.2 به بعد سازگاری دارد. در ادامه می‌توانید بیانیه مطبوعاتی‌ای را بخوانید که دفتر سونی در تهران برای جی‌اس‌ام ارسال کرده است.

سونی موبایل در تاریخ ۲۹ مردادماه سال جاری SmartBand 2 را، دستگاهی با چند حسگر برای ثبت رویدادهای زندگی که آمارهایی کامل درباره سلامتی، تندرستی و سطح استرس شما ارائه می‌کند، معرفی کرد.

کاز تاجیما، معاون ارشد و رئیس برنامه‌ریزی و طراحی خلاق تجربه کاربری در Sony Mobile Communications، گفت: «ما کار خلق پیشرفته‌ترین پوشیدنی در این بخش بازار را به‌طور تمام و کمال انجام داده‌ایم. SmartBand 2 قابلیت ارائه و ایجاد داده‌های معنی‌دار بیومتریک برای کاربران از درون Lifelog را دارد.» وی افزود: «این نه‌تنها نشانگر دیدگاه قدرتمند شیوه آموختن مصرف‌کنندگان درباره خودشان است، بلکه به ما اجازه می‌دهد در فرصت‌های هیجان‌انگیز جدیدی با شرکای برنامه‌نویسمان کاوش کنیم.»

 

قلب، سلامت و سطح استرس شما

حسگرهای شتاب‌سنج و ضربان قلب SmartBand 2، که درون چیزی شبیه همان هسته مدولار «core SmartBand» قرار دارند، با یکدیگر کار می‌کنند تا نبض و تغییرپذیری ضربان قلب را پایش کنند و به شما اجازه می‌دهند میزان کلی تندرستی، هیجان و سطح استرس خودتان را در طول روز بسنجید.

 SmartBand 2 به‌طور خودکار فعالیت‌های شما را مانند راه رفتن، دویدن و سایر موارد ردیابی می‌کند و همزمان ضربان قلب شما را در کنار هرکدام از این فعالیت‌ها ثبت می‌کند. برنامه پرطرفدار Lifelog متعلق به Sony به شما کمک می‌کند با آمارهای سرگرم‌کننده پیشرفتتان را ردیابی کنید و براساس فعالیت‌هایتان به شما پیام‌های انگیزه‌دهنده و الهام‌بخش می‌دهد.

ازآنجاکه SmartBand 2 با تشخیص خودکار خواب، آمارهای خواب را ارائه می‌کند، می‌توانید از استراحت شبانه بهتری لذت ببرید و عملکرد زنگ هشدار هوشمند براساس چرخه خوابتان با لرزشی ملایم شما را در بهترین زمان بیدار می‌کند.

 

با اعلان‌ها و قابلیت اتصال هوشمند، هوشمندتر زندگی کنید

SmartBand 2 با اعلان‌های لرزشی ملایم و روشنایی ضربه‌ای چراغ‌های قرمز، سبز و آبی LED اطمینان می‌دهد که دیگر هیچ تماس، پیام، ایمیل یا توییتی را از دست نخواهید داد. این مچ‌بند به شما اجازه می‌دهد با ضربه‌های ساده‌ای برای پخش، مکث و رد کردن آهنگ‌ها، به‌آسانی موسیقی روی تبلت یا تلفن هوشمندتان را کنترل کنید.

دیگر هرگز تبلت یا تلفن هوشمند Xperia خودتان را گم نخواهید کرد، چرا که SmartBand 2 زمانی که بیش از ۱۰ متر از دستگاه متصل‌شده دور شوید با هشداری لرزشی به شما اطلاع می‌دهد.

و همچنین SmartBand 2 با حدود یک ساعت شارژ به‌طور کامل شارژ می‌شود و تا دو روز نیازی به شارژ دوباره نخواهد داشت.

 

قابلیت استفاده در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته

SmartBand 2 با داشتن پوشش سیلیکونی بادوام، تا ۲ روز ماندگاری باتری، رتبه‌بندی ضدآب IP68 با وجود داشتن درگاه microUSB بدون درپوش، می‌تواند در هر کجا و همه‌جا استفاده شود. SmartBand 2، که در مراکز طراحی سونی در سوئد و ژاپن طراحی شده است، با داشتن گیره فلزی کاملا جدید ظاهری زیبا و ظریف دارد که می‌توان آن را به‌راحتی و به‌طور ایمن بست. اسمارت‌بند ۲ در زمان عرضه در رنگ‌های مشکی و سفید ارائه خواهد شد و دو رنگ صورتی و نیلی به فاصله کوتاهی پس از آن ارائه خواهد شد. ازآنجاکه این مچ‌بند به هسته کامپکت «core» مشابه هسته به‌کار گرفته‌شده در SmartBand مجهز است، می‌توانید این فناوری را در بندهای اصلی شخص اول یا شخص ثالث برای داشتن انتخاب‌های بهتر استفاده کنید.

SmartBand 2 از سپتامبر ۲۰۱۵ در ۶۰ کشور جهان با قیمتی حدود ۱۱۹ یورو عرضه خواهد شد. برای مشخصات کامل محصول از این صفحه دیدن کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۵/۳۱
طراحی خیلی زیبا و مدرنی داره ولی من از قیمتاش بی اطلاعم و میترسم بپرسم هشصد نهصد ملیونی باشه. اگه کسی قیمت اینارو میدون لطفا بگه.فک کنم باید دور و بر پونصد تومن باشه؟بعد بگین ایا ساعتی داریم که با لومیا مچ بشه و ویندوز رو قبول کنه. چون الان همه دارن ویندوزی میخرن