خانهاخبار
طرح کرایه ۱ دلاری گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس سامسونگ برای کاربران آیفون

طرح کرایه ۱ دلاری گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس سامسونگ برای کاربران آیفون

شرکت سامسونگ در یک طرح تبلیغاتی به کاربران آیفون این امکان را داده است که بتوانند تنها در قبال پرداخت 1 دلار هر کدام از گوشی‌های گلکسی نوت 5، اس6 اج یا اس6 اج پلاس را به مدت 1 ماه در اختیار داشته باشند.
۱۳۹۴/۵/۳۱

جنگ و کشمکش میان سامسونگ و اپل یک دعوای تمام‌نشدنی است و هریک از این شرکت‌ها سعی می‌کند از هر فرصتی برای جذب کاربران به سوی محصولات خود استفاده کند. داشتن گوشی‌هایی با نمایشگر‎ بزرگ همیشه خواست کاربران تلفن‌های همراه بوده است و سامسونگ با تولید سری گلکسی نوت خود به این خواسته پاسخ می‌داد. اما اپل در سال گذشته با معرفی آیفون 6 پلاس به حاکمیت شرکت کره‌ای در بازار فبلت‌ها پایان داد. استقبال بی‌نظیر کاربران از گوشی بزرگ اپل ضربه سختی برای سامسونگ بود که موجب شد فبلت‌های این شرکت از شماره یک بودن بازار کنار بروند.

حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ عزم خود را جزم کرده است تا با فبلت‌های تازه‌معرفی‌شده گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس دوباره به بازی برگردد. در جدیدترین اقدام تبلیغاتی این شرکت، سامسونگ به کاربران آیفون پیشنهاد داده است در ازای پرداخت 1 دلار بتوانند گوشی‌های جدید این شرکت را به مدت یک ماه در اختیار بگیرند و از آنها استفاده کنند.

 

image

 

هر یک از کاربران آیفون ساکن امریکا که بزرگ‌تر از 18 سال باشد می‌تواند از طریق گوشی آیفون خود به سایت samsungpromotions.com برود و در طرح استفاده یک‌ماهه از گلکسی اس6 اج، اس6 اج پلاس و نوت 5 ثبت نام کند تا یک گوشی همراه با سیم‌کارت جلو در خانه‌اش تحویل بگیرد.

مسلما این طرح می‌تواند تاثیر بسیاری در آشنایی کاربران آیفون با گوشی‌های جدید سامسونگ داشته باشد و کیفیت و ویژگی‌های برتر این گوشی‌ها را بدون هیچ واسطه‌ای به آنها نشان دهد. به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای در کار خود موفق هم بوده است، چون تنها در مدت کوتاهی پس از آغاز این طرح گوشی‌های تدارک‌دیده‌شده برای کرایه دادن به کاربران به اتمام رسید و آیفون‌دارها باید صبر کنند تا گوشی‌های بیشتری به این طرح اختصاص یابد یا آزاد شود.

پس از به پایان رسیدن مدت 30 روزه، هر کاربر 5 روز فرصت دارد تا گوشی خود را پس دهد. اگر گوشی سالم تحویل سامسونگ بشود، هیچ هزینه‌ای از شخص دریافت نخواهد شد، اما اگر گوشی از نظر فیزیکی آسیب دیده باشد یا دوربین و اسپیکر آن کار نکند، مبلغ 100 دلار از کاربر اخذ می‌شود. در این میان اگر فردی در مدت زمان تعیین‌شده گوشی را برنگرداند، بسته به مدلی که در اختیارش بوده، حدود 700 تا 800 دلار جریمه می‌شود.

نظر شما در مورد این طرح چیست؟ آیا فکر می‌کنید سامسونگ با این کار می‌تواند کاربران آیفون را به سمت خود جذب کند؟ آیا شما حاضرید، در صورت شرکت در این طرح، آیفون خود را به مدت یک ماه یا بیشتر کنار بگذارید؟

منبع: Androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

Behnam Taherbajestani

۱۳۹۴/۷/۹
آقای شایان محمدی ... میبینی اپل جوابی نمیده به خاطر اینکه حرفی برای گفتن در این زمینه نداره...

shayanekian

۱۳۹۴/۶/۲۳
زیباترین و جالب ترین قسمت ماجرا میدونین کجاست؟
اونجاست که ایییییین همه سامسونگ تبلیغ بر علیه اپل کرده و اپل انقدر سامسونگ رو ریز میبینه که اصلا جوابش رو هم نمیده,,...
این کار خودش بیان کننده همه چیزِ...
به هر حال یک مثالی هست که میگه " شنونده باید عاقل باشد" ...

MR.omid

۱۳۹۴/۶/۶
سلام نوت 5 یا اس 6 اج

پارسا

۱۳۹۴/۶/۵
خیلی یخ بود.یه خورده رو تیکه هات فکر کن.

alireza

۱۳۹۴/۶/۳
باز قدیما شما یه حرف برای گفتن داشتین اونم جنس بدنه بود الان که تو اونم کم آوردین