خانهاخبار
ال‌ جی در فکر تولید گوشی خمیده جدید است

ال‌ جی در فکر تولید گوشی خمیده جدید است

ال‌جی صفحه نمایش منعطفی با تکنولوژی آمولد تولید کرد و در ساخت گوشی‌های هوشمند خود به کار برد؛ گوشی‌هایی که شکل ظاهری‌شان شباهت زیادی به موز داشت!
۱۳۹۴/۵/۲۸

اگر از طرفداران سری G Flex ال‌جی هستید، حتما می‌دانید این سری از گوشی‌های ال‌جی صفحه نمایش خمیده دارند. به نظر می‌رسد ‌ال‌جی قصد دارد گوشی‌های خمیده جدیدی تولید کند.

 

image

 

فهرستی از علامت‌های تجاری ال‌جی لو رفته است و این نکته را می‌رساند که ال‌جی قصد دارد دستگاه‌های خمیده مخصوص خود را تولید کند.
ال‌جی حقوق این اسامی را برای خود ثبت کرده است: Super Edge ،Dual Edge ،Side Edge ،Upper Edge ،Double Edge ،Two Edge و G Edge.

 

image

 

حالا در دنیای تکنولوژی دو فرضیه وجود دارد: اول اینکه ال‌جی قصد دارد با سامسونگ رقابت کند، اما باید دید آیا ال‌جی به‌طور جدی قصد دارد چنین کاری انجام دهد و گوشی‌های اج تولید کند یا خیر؛ و دوم اینکه ممکن است ال‌جی این اسامی را برای مقابله با سامسونگ ثبت کرده باشد.

 

image

 

فرضیه دوم یعنی ال‌جی قصد ندارد گوشی اج تولید کند و فقط این نام‌ها را ثبت کرده است تا سامسونگ در صورت عرضه نسل بعدی اج با مشکل نام‌گذاری مواجه شود.
به نظر شما کدام فرضیه بیشتر به واقعیت نزدیک است؟ آیا ال‌جی نیز گوشی اج تولید می‌کند؟

منبع: Phandroid

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۸/۱۶
الجی تا حالا با هیچ شرکتی دعوا و دشمنی نداشته و همیشه راه خودشو میرفته و لقب بهترین شرکت رو در 3 سال پیاپی از سایت fox داشته و حتما میخواد یه چیز خیلی توپ بسازه من به الجی اعتماد زیادی دارم

n.r

۱۳۹۴/۵/۳۰
عزیزم بهت پیشنهاد میکنم ک اگر درباره چیزی اطلاع نداری نظر نده.بخدا اینجوری سنگینتری

شایان

۱۳۹۴/۵/۳۰
کسی از شما خواست گوشی خمیده بخرین یا تفنگ روی پیشونی شما گذاشتن که نتیجه کلی انجام میدی؟

abtin5

۱۳۹۴/۵/۲۸
مزخرف ترین گوشی ها همین خمیده ها هستن .
گوشی باید صفحه تخت داشته باشه شیک و زیبا