خانهاخبار
نکسوس 5 جدید ممکن است بسیار شبیه این تصاویر باشد

نکسوس 5 جدید ممکن است بسیار شبیه این تصاویر باشد

هرچه به تاریخ احتمالی عرضه نکسوس‌های جدید گوگل نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شود که ما را نسبت به محصول نهایی مطمئن‌تر می‌سازد. اکنون رندرهای جدیدی از نکسوس 5 جدید منتشر شده که ممکن است به نمونه نهایی بسیار نزدیک باشد.
۱۳۹۴/۵/۲۸

هر روز که می‌گذرد، بی‌صبری و اشتیاق کاربران و طرفداران گوشی‎های اندرویدی برای دیدن نکسوس‌های جدید گوگل بیشتر و بیشتر می‌شود. امسال انتظار داریم که، به‌جای یک گوشی، شاهد 2 گوشی از برند نکسوس باشیم که شرکت کره‌ای ال‌جی و شرکت چینی هوآوی ساخته‌اند.
با اینکه فعلا اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها در اختیار ما نیست، تصاویر و اطلاعات احتمالی زیادی از طراحی و ظاهر آنها منتشر شده که ما را نسبت به آنچه قرار است ظرف دو-سه ماه آینده ببینیم تقریبا مطمئن می‌کند. در حال حاضر به گوشی‌ای که شرکت ال‌جی در حال ساختش است نکسوس 5 (2015) گفته می‌شود. براساس خبرهایی که تاکنون از این گوشی منتشر شده است نکسوس 5 جدید احتمالا نمایشگری 5.2 اینچی و بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات دارد.

image

 

اکنون کاربری به نام Jermaine Smit، که در زمینه ساخت کانسپت‌ها و رندرهای فرضی گوشی‌های هوشمند فعال است، برمبنای تصاویر و اطلاعاتی که تا این زمان از نکسوس 5 (2015) منتشر شده رندرهای جدیدی ساخته که ممکن است به طراحی نهایی نکسوس 5 جدید ال‌جی بسیار نزدیک باشد.
نکسوس 5 جدید، علاوه بر بدنه پلاستیکی و نمایشگر 5.2 فول اچ‌دی، به سنسور اثر انگشت، اسپیکرهای استریو، USB Type-C و دوربینی با فوکوس لیزری مجهز است و احتمالا تا اواخر ماه اکتبر، همراه با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، معرفی می‌شود.

 

 

منبع: Pocketnow

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)