خانهاخبار
آخرین عکس درزکرده از رنگ جدید آیفون 6s

آخرین عکس درزکرده از رنگ جدید آیفون 6s

هر روز خبرهای بیشتری درباره آیفون منتشر می‌شود. کاربران بسیاری منتظر معرفی نسخه جدید آیفون هستند. شایعات آیفون جدید را iPhoen 6s می‌نامند.
۱۳۹۴/۵/۲۸

در هفته‌های اخیر خبرهای بسیاری در مورد آیفون به گوش می‌رسد: عکس‌های لورفته، مشخصات سخت‌افزاری و زمان معرفی و عرضه این محصول.

image

 

یکی از ویژگی‌هایی که در در شایعات به آن پرداخته شده رنگ‌بندی جدید آیفون است. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد آیفونی با رنگ صورتی عرضه کند. این رنگ اول در تولید اپل واچ استفاده شد و حالا گویا اپل تصمیم گرفته از این رنگ در آیفون جدید هم استفاده کند.

 

image

 

عکس‌های جدید از آیفون صورتی‌رنگ را چینی‌ها منتشر کرده‌اند. وب‌سایتی مدعی شده که این عکس‌ها به آیفون 6s و آیفون 6s Plus مربوطند. اگر این ادعا درست باشد، این اولین بار است که اپل از رنگ صورتی در بدنه فلزی آیفون‌هایش استفاده می‌کند، البته رنگ صورتی پیش‌تر در آیفون 5c با بدنه پلاستیکی هم به کار رفته بود. در این تصاویر می‌توانید تفاوت رنگ صورتی به‌کاررفته در اپل واچ و آیفون جدید را مشاهده کنید.

 

image
image

 

آیفون‌های جدید با امکانات نو به بازار عرضه می‌شوند. به احتمال زیاد این محصول قابلیت فورس تاچ خواهد داشت و بدنه‌اش از سری 7000 آلومینیوم ساخته می‌شود تا در برابر خم شدن مقاوم باشد.

 

image

 

تراشه A9 در آیفون جدید اپل استفاده می‌شود و انتظار می‌رود دوربین آن، به‌جای 8 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسلی باشد. به نظر می‌رسد آیفون‌های جدید 0.2 میلی‌متر ضخامتشان بیشتر شده باشد. این افزایش ضخامت به‌دلیل استفاده از ماژول فورس تاچ در این محصولات است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

fateme

۱۳۹۴/۶/۲
in rang rose gold hast k zibaeiye khasi dare va man bi sabrane montazere iphone 6s plus rose gold hastam

REZA SOROOSHZADEH

۱۳۹۴/۵/۳۱
هیچ شباهتی نداره تازه اون اندرویده این ios
فقط دوربینش شبیه نوت 5ه

REZA SOROOSHZADEH

۱۳۹۴/۵/۳۱
دوربینش مثل سامسونگ نوت5 ه

REZA SOROOSHZADEH

۱۳۹۴/۵/۳۱
من تو سایت phone arena رفتم جولش سفیده یه جوره خاصیه یه حسی بهت میده ولی از نظر زیبای با iphone6 فرقی نمی بینم

AmiR

۱۳۹۴/۵/۲۸
Agha mage daste oon e .... Oon khat ha bara Antene mobile e chon badanash feleziye