خانهاخبار
گلکس اس6 اج پلاس باتری بهتری نسبت به گلکسی نوت 5 دارد

گلکس اس6 اج پلاس باتری بهتری نسبت به گلکسی نوت 5 دارد

براساس نتایج تست‌های صورت‌گرفته روی باتری گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس، مشخص شده، با وجود اینکه هر دو گوشی از باتری با ظرفیت یکسان استفاده می‌کنند، باتری گلکسی اس6 اج پلاس طول عمر بیشتری نسبت به نوت 5 دارد.
۱۳۹۴/۵/۲۶

با معرفی گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس و رسمی شدن مشخصات فنی آنها خیلی‌ها منتظر بودند ببینند که کاهش ظرفیت باتری این دستگاه‌ها (مخصوصا نوت 5) نسبت به مدل‌ سال قبل چه تاثیری بر طول عمر باتری آنها می‌گذارد. گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند که نسبت به باتری 3220 میلی‌آمپرساعتی نوت 4 به میزان 220 میلی‌آمپر کاهش داشته است، در حالی‌که از سخت‌افزارهای قدرتمندتر و نمایشگر باکیفیت‌تری استفاده می‌کنند.

 

image


براساس نتایج آزمایشات صورت‌گرفته روی باتری گلکسی نوت 5، مشخص شده که باتری این دستگاه را می‌توان در دسته باتری‌هایی با طول عمر عالی جای داد که، با وجود ظرفیت کمتر، عملکرد بهتری نسبت به گلکسی نوت 4 دارد. اما آنچه برای ما شگفت‌آور بود طول عمر باتری گلکسی اس6 اج پلاس بود که با داشتن مشخصاتی کاملا برابر با نوت5 نتایج بهتری به دست آورد.

 

image


همان‌طور که در تصویر می‌بینید، باتری گلکسی نوت 5 در تست‌ها به امتیاز 9 ساعت و 11 دقیقه رسید، درحالی‌که امتیاز باتری گلکسی اس6 اج پلاس در همان تست برابر با 9 ساعت و 29 دقیقه است. این نتایج باتری گلگسی اس6 اج پلاس را هم‌تراز با اکسپریا زد3 و بالاتر از آیفون 6 پلاس و ال‌جی جی4 قرار می‌دهد.

 

image

 


در آزمایش مدت زمان موردنیاز برای شارژ باتری هم مشخص شد گلکسی اس6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 برای اینکه بتوانند باتری خود را از 0 درصد تا 100 درصد شارژ کنند حدودا به 80 تا 81 دقیقه زمان نیاز دارند؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد فناوری شارژ سریع در این گوشی‌ها بسیار خوب جواب داده است.

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

benjamin

۱۳۹۴/۵/۲۶
عع

benjamin

۱۳۹۴/۵/۲۶
بهترازاین نمیشه