خانهاخبار
اطلاعات آیفون 6s از بنچ‌مارک GeekBench لو رفت

اطلاعات آیفون 6s از بنچ‌مارک GeekBench لو رفت

اطلاعات آیفون 6s اپل را، که احتمالا نهم سپتامبر معرفی می‌شود، بنچ‌مارک GeekBench فاش کرده و از پردازنده سه‌هسته‌ای و 2 گیگابایت حافظه رم برای این گوشی خبر داده است.
۱۳۹۴/۵/۲۶

ظاهرا آیفون 6s اپل به مراحل پایانی نزدیک شده است، زیرا نسخه اولیه این گوشی در بنچ‌مارک Geekbench آزموده شده و مشخصات احتمالی‌اش لو رفته. این دیوایس، که از پردازنده سه‌هسته‌ای A9 اپل بهره می‌برد، امتیاز 1811 را در کار با تک هسته و 4577 را در کار با چند هسته به خود اختصاص داده است. این امتیاز از برخی گوشی‌های اندرویدی از جمله HTC One M9 بالاتر است. پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در این بنچ‌مارک امتیاز 1232 را برای کار با تک هسته و امتیاز 3587 را هنگام کار با چند هسته به خود اختصاص داده است.

 

image

 

نسخه جدید آیفون اپل در کار با تک هسته امتیاز بهتری از گلکسی اس6 اج سامسونگ (با امتیاز 1492) به دست آورده، درحالی‌که در حالت کار با چند هسته این اس 6 اج است که امتیاز بهتری (5077) به خود اختصاص می‌دهد. البته به این موضوع هم دقت داشته باشید که وجود برخی فاکتورها در این بنچ‌مارک‌ها باعث می‌شود نتایج مقایسه‌ای بنچ‌مارک از نظر علمی کاملا قابل اتکا نباشد.

 

image

 

image

 

این بنچ‌مارک همچنین فاش کرده است که آیفون 6s، همان‌طور که انتظار می‌رفت، 2 گیگابایت حافظه رم دارد. به‌علاوه این تست وجود پردازنده سه‌هسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی را نیز تایید کرده است.

انتظار می‌رود آیفون‌های جدید اپل روز نهم سپتامبر معرفی شوند.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

m

۱۳۹۴/۵/۳۱
:))))))))

علی آقا

۱۳۹۴/۵/۲۸
یکی دو ماه اول عمرا از 4 تومن ارزون تر باشه !!!!!

karami_r78

۱۳۹۴/۵/۲۷
نسخه ی 64 احتمالا 3/500/000

amir1975

۱۳۹۴/۵/۲۶
MVM هم 3 سیلندره!

ali

۱۳۹۴/۵/۲۶
خدا بخیر کنه بیاد اینجا چنده