خانهاخبار
فبلت Redmi Note 2 با پردازنده 8 هسته‌ای و قیمت 125 دلار عرضه شد

فبلت Redmi Note 2 با پردازنده 8 هسته‌ای و قیمت 125 دلار عرضه شد

شیائومی فبلت Redmi Note 2 خود را با پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی و همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی تنها با قیمت 125 دلار عرضه کرد.
۱۳۹۴/۵/۲۵

شیائومی روز پنجشنبه 22 مرداد، تنها چند ساعت مانده به کنفرانس سامسونگ، از Redmi Note 2 خود پرده برداشت؛ فبلتی که مدت‌ها بود شایعات زیادی در موردش بر سر زبان‌ها بود. این فبلت چینی ممکن است ویژگی‌هایی در حد نوت 5 سامسونگ نداشته باشد، اما سخت‌افزار خوبی با قیمت 125 دلاری خود جمع کرده است.

Redmi Note 2 از پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی Helio X10 مدیاتک و 2 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند؛ یعنی همان پردازنده‌ای که در HTC One M9+ هم به کار رفته است. این فبلت همچنین نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 دارد و از باتری قابل تعویض و 3060 میلی‌آمپری، دوربین پشت 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. اما این فبلت از قابلیت NFC پشتیبانی نمی‌کند. این اولین فبلت شیائومی است که از رابط کاربری جدید MiUI 7 این شرکت استفاده می‌کند.

 

image

 

فبلت جدید Redmi، با وجود برخورداری از سخت‌افزار مناسب، ظاهری شبیه تبلت‌های ارزان‌قیمت دارد. جنس بدنه Redmi Note 2 پلاستیکی است و در 5 رنگ مختلف سیاه، سفید، صورتی، زرد و آبی عرضه شده است. بدنه پشت گوشی قابل تعویض است و کاربر می‌تواند این قاب‌های رنگی را جایگزین بدنه پشت گوشی کند.

مدل پایه این فبلت قیمتی برابر با 125 دلار دارد و ویژگی‌هایی نسبتا سطح بالا به کاربر ارائه می‌دهد. شیائومی تاکنون گوشی‌های خود را در امریکا به فروش نرسانده است، اما اگر Redmi Note 2 وارد بازار این کشور شود، با فروش خوبی مواجه خواهد شد.

 

منبع: technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

baabak

۱۳۹۴/۵/۲۶
mtk6795

robin

۱۳۹۴/۵/۲۵
به نظر میرسه بدک نباشه خصوصا قیمتش پائین و کانفیگ بالائی داره. نه خوشم اومد. البته نباید زیاد ازش توقع داشت اما کار راه اندازه . . .