خانهاخبار
سامسونگ نوت 5 خود را معرفی کرد

سامسونگ نوت 5 خود را معرفی کرد

بالاخره نوت 5 سامسونگ در روزی که وعده داده شده بود معرفی شد که، همان‌طور که انتظار می‌رفت، مشخصات خوبی به خود اختصاص داده است.
۱۳۹۴/۵/۲۲

بالاخره به 22 مرداد 94 رسیدیم و سامسونگ جدیدترین گوشی سری نوت خود را معرفی کرد. این گوشی، همان‌طور که در شایعات هم گفته می‌شد، نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 (QHD) از نوع سوپر آمولد به خود اختصاص داده است. فبلت جدید سامسونگ از تراشه اگزینوس 7420 سامسونگ همراه با 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و مدل پایه این فبلت 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به اسلات میکرو‌ SD نیز مجهز نیست.

باتری این گوشی 3000 میلی‌آمپرساعتی است و اگرچه نسبت به باتری نوت 4 ظرفیت کمتری دارد، در عوض تراشه اگزینوس 7420 سامسونگ نیز مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

از قابلیت‌های جالب آن می‌توان به توانایی نوشتن با قلم روی صفحه نمایش خاموش اشاره کرد. ضمن اینکه قلم فبلت جدید سامسونگ برخلاف شایعاتی که منتشر شده بود، امکان خارج شدن به صورت خودکار را ندارد. گلکسی نوت 5 در چهار رنگ طلایی، خاکستری، بلک سفایر و سیلور تیتانیومی عرضه شده است. همچنین همانند گلکسی S6 و S6 Edge، این فبلت نیز از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند و باتری آن قابل تعویض نیست.

 


image

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مـیم

۱۳۹۴/۵/۲۳
بنظر من صبر کنید
حداقل قابلیت های خیلی جدید تری بیاد بعدا عوض کنید
اینجوری ضرر میکنید

farid

۱۳۹۴/۵/۲۳
قیمتش 800 دلار هست که میشه دومیلیون هفصد.واسه یه نوت هنگی

amir

۱۳۹۴/۵/۲۳
قیمتش چنده؟اعلام نکرد؟
خداییش داره از اپل جلو میزنه.رم و شارژش و تراکم پیکسلش خیلی بهتراز اپله.

رضا

۱۳۹۴/۵/۲۳
خیلی سایتتون ضعیف شده

فرهاد

۱۳۹۴/۵/۲۳
نه . نوت 3 هنوز هم خوبه واقعا.