خانهاخبار
پرچمدار بعدی سامسونگ دوباره از کوالکام جان می‌گیرد

پرچمدار بعدی سامسونگ دوباره از کوالکام جان می‌گیرد

بر اساس اسناد فاش‌شده از یک منبع چینی، گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد در پرچم‌دار بعدی‌اش، گلکسی اس7، از پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام استفاده کند. این شرکت استفاده از پردازنده کوالکام را به‌علت داغ شدن بیش از حد آن در گلکسی اس6 کنار گذاشته بود و اکنون به نظر می‌رسد با برطرف شدن این مشکل دیگر بهانه‌ای برای عدم استفاده از این پردازنده نداشته باشد.
۱۳۹۴/۵/۲۰

براساس یک گزارش جدید، عنوان شده که سامسونگ توسعه پرچم‌دار بعدی‌اش را آغاز کرده است. Galaxy S7 نام پرچم‌دار بعدی سامسونگ است که احتمالا در سال 2016 وارد بازار می‌شود. براساس اسناد فاش‌شده از یک منبع چینی، این گوشی فعلا با اسم رمز Jungfrau شناخته می‌شود و قرار است از سخت‌افزارهای داخلی بسیار قدرتمندی برخوردار باشد.

 

image

 

شایعات حاکی از این است که سامسونگ در نظر دارد دوباره به استفاده از پردازنده‌ اسنپدراگون کوالکام روی آورد. سال گذشته شرکت سامسونگ، به‌دلیل مشکل داغ کردن غیرطبیعی اسنپدراگون 810، از مجهز کردن گلکسی اس6 به این پردازنده خودداری کرد و ترجیح داد از پردازنده اگزینوس ساخت شرکت خودش استفاده کند. اما در این گزارش اشاره شده است که سامسونگ می‎خواهد در گلکسی اس7 پردازنده اسنپدراگون 820 را به کار گیرد. پیش‌تر هم در اخباری که در مورد برطرف شدن مشکل داغ کردن اسنپدراگون 820 منتشر شده بود اشاره کوچکی به تصمیم سامسونگ برای استفاده دوباره از پردازنده‌های SoC کوالکام دیده بودیم.

همیشه رسم بر این بود که سامسونگ پرچم‌داران خود را با دو نوع پردازنده مختلف (اسنپدراگون و اگزینوس) وارد بازار کند و خیلی از کاربران ترجیح می‌دادند برای خرید گوشی با پردازنده‌های قدرتمند کوالکام بیشتر صبر کنند و حتی هزینه بیشتری پرداخت کنند. با این حال هنوز مدت زیادی تا فهمیدن واقعیت ماجرا باقی مانده و ممکن است تا آن زمان خیلی چیزها دوباره تغییر کند، ولی باز هم این خبر برای طرفداران پردازنده‌های کوالکام، که عادت داشتند آن را در پرچم‌داران سامسونگ ببینند، ممکن است خوشحال‌کننده باشد.

منبع: TalkAndroid

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی منزوی

۱۳۹۴/۵/۲۰
این مدل سامسونگ با کیفیت بالا و کارایی عالی کیفت صدای خوب کیفیت بالای تصویربرداری و دوریبن عکاسی عالی

Amir

۱۳۹۴/۵/۲۰
خب اگه خوب بود که نمیرفت حتما خوب نیست که میره دیگه

Amir

۱۳۹۴/۵/۲۰
چه جالب، گوشی کره ای، طراحی کپی بین الگوشی ها، پردازنده آمریکایی و کد گوشی آلمانی ( Jung Frau=خانم جوان) خب پس با این وصف گوشی برای خانم ها طراحی شده و بدرد آقایان نمیخورد. هاهاهاها هرچند که سامسونگ بخاطر اسباب بازی های بی کیفیتی که همیشه همراه دارد فقط بدرد بچه ها و نوجوانان ( تینیجرها) میخورده و میخورد.

حسینی

۱۳۹۴/۵/۲۰
سلام
از سامسونگ توقع داریم فقط فکری به نوع آوری گوشی های خود بکند . در ثانی برآمدگی لنز دوربینش چاره ای بیندیشد که گوشیهای رده پایینی چون هواوی از نظر نوآوری خیلی بالا آمده اندو پرچم دار قوی چون سامسونگ همچنان از نظر نو آوری گوشیهایش شبیه به هم در جا زده اند.

Mohammad

۱۳۹۴/۵/۲۰
Salam,Yani Exinus e Samsung khub nist k mikhad dobare bre samte Qualcomm?