خانهاخبار
​خبر خوش برای طرفداران کلش آو کلنز: وقتی قبایل با شاه‌توت به جنگ می‌روند (به‌روزرسانی 31 شهریورماه 1394)

​خبر خوش برای طرفداران کلش آو کلنز: وقتی قبایل با شاه‌توت به جنگ می‌روند (به‌روزرسانی 31 شهریورماه 1394)

جنگ قبایل (Clash of Clans) یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر دنیاست. این بازی آنلاین را شرکتی فنلاندی برای گوشی‌های هوشمند تولید و عرضه کرده است. امسال این کمپانی سومین سال عرضه این بازی را جشن گرفته است.
۱۳۹۴/۵/۱۹

image

 

کلش آو کلنز برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس عرضه شده است. ولی این سوال‌ها پیش می‌آید: در صورتی که کاربر بلک‌بری به این بازی علاقه داشته باشد، چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ چگونه کلش آو کلنز را روی گوشی خود نصب کند؟ چگونه این بازی را ذخیره کند تا اطلاعاتش مفقود نشود؟ کاربران چگونه می‌توانند حساب خود را از گوشی اندرویدی به بلک‌بری انتقال دهند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات کافی است این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

image


برای نصب کلش آو کلنز روی بلک‌بری به برنامه‌های گوگل نیاز دارید. ابتدا برنامه‌های زیر را دانلود و نصب کنید.

  1. Google Account Manager
  2. Blackberry Google ID
  3. Google Play Store for Blackberry
  4. Google Play Services
  5. Google+ Whitelist
  6. Google Play Games
  7. (Clash of Clans (Modded (آخرین به‌روزرسانی 31 شهریورماه 1394)

پس از نصب این برنامه‌ها، وارد Google Play Store for Blackberry شوید و حساب جی‌میل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن حساب با خطایی مواجه می‌شوید مبنی بر عدم اتصال به اینترنت؛ این اتفاق طبیعی است.

 

image

 

برای برطرف کردن این مشکل وارد Blackberry Google ID شوید و حساب جی‌میل خود را وارد نمایید. دقت داشته باشید هنگام وارد کردن حساب گزینه موجود (Existing) را انتخاب نمایید و از حسابی استفاده کنید که قبلا در بازی کلش آو کلنز واردش کرده‌اید (این نکته برای افرادی است که می‌خواهند حسابشان را از گوشی اندرویدی به بلک‌بری منتقل کنند). با ثبت حساب، اپلیکیشن‌های Google Play Store for Blackberry و Blackberry Google ID را ببندید و دوباره اجرا کنید. با این کار می‌توانید به Google Play Store دسترسی داشته باشید و برنامه‌ها را دانلود کنید.

 

image


اگر نسخه کرک‌شده (Mod) کلش آو کلنز را نصب کرده باشید و وارد Google Play Games شوید، این سرویس به‌طور خودکار این اپلیکیشن را می‌شناسد.

 

image


پس از شناخته شدن کلش آو کلنز توسط Google Play Games، وارد بازی شوید. اول با صفحه شروع بازی مواجه می‌شوید، اما اگر دقت کنید، در سمت چپ بالا گزینه Sign In را مشاهد می‌کنید. در صورتی که می‌خواهید حساب کلش آو کلنز خود را از اندروید به بلک‌بری منتقل کنید، با انتخاب این گزینه می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

image


در صورتی که می‌خواهید این بازی را تازه شروع کنید، با گذراندن مراحل آموزشی می‌توانید بازی‌تان را آغاز کنید. دیگر نگران نباشید! حساب کلش آو کلنز شما روی حساب جی‌میلتان ذخیره می‌شود و به‌راحتی می‌توانید همه‌جا به آن دسترسی داشته باشید.

 

image

 

این نکته را به خاطر داشته باشید: اگر به‌روزرسانی جدیدی برای کلش آو کلنز عرضه شد، به‌هیچ‌وجه اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی نکنید و تا زمان ارائه نسخه کرک‌شده آن صبر کنید. این مطلب به همین منظور به‌روزرسانی می‌شود.

اپلیکیشن کلش آو کلنز بروزرسانی شده است. لینک مربوط به دانلود اپلیکیشن کلش آو کلنز تصحیح شد و جدیدترین به‌روزرسانی آن در مطلب قرار گرفت. برای ادامه بازی در بلک بری، لینک شماره هفت را دانلود و نصب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۴/۲۹
سلام. سوالم اینه که آیا میشه کلش آف کلن رو روی بلک بری پاسپورت اجرا کرد

ناصر

۱۳۹۶/۳/۴
سلام اپدیت جدید كی میاد من این ورژن رو نصب كردم الان بازی باز نمیشه میگه بروزرسانی كنید ممنون

yasin.mrd

۱۳۹۴/۹/۲۵
سلام ابدیت جدید كه ی میزارید

yas

۱۳۹۴/۷/۱۴
manam 1100 dashtam

جی اس ام

۱۳۹۴/۶/۳۱
برای استفاده از ویژگی های گوگل پلی باید از نسخه کرک شده کلش آو کلنز استفاده کنید. متاسفانه باید بازی را مجددا نصب کنید.