خانهاخبار
پرچمدار جدید Meizu با بهترین پردازنده سامسونگ عرضه می‌شود

پرچمدار جدید Meizu با بهترین پردازنده سامسونگ عرضه می‌شود

ممکن است با شرکت میزو چندان آشنا نباشید، اما این شرکت یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین است. اخیرا مدیرعامل این شرکت از عرضه خانواده جدید پرچم‌داران این شرکت خبر داد و روز گذشته نیز خبری مبنی بر پردازنده پرچم‌دار جدید این کمپانی منتشر شد که نشان می‌داد میزو قوی‌ترین پردازنده سامسونگ را هدف گرفته است. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۴/۵/۱۸
image

 

تقریبا دو ماه پیش بود که گوشی جدید Meizu با نام Meizu MX5 عرضه شد، اما انتظار نداشته باشید این شرکت چینی گوشی Meizu MX5 Pro را هم معرفی کند. اگر با این کمپانی چینی آشنا باشید، حتما می‌دانید که سال گذشته در کنار گوشی Meizu MX4 گوشی دیگری به نام Meizu MX4 Pro نیز معرفی کرد که این نسخه پرو مشخصات سخت‌افزاری بسیار بهتری داشت. اما این بار دیگر نسخه پرو از MX5 معرفی نمی‌شود. به‌گفته Li Nan، مدیرعامل میزو، این شرکت، برای رقابت با سایر شرکت‌های چینی فعال در این حوزه، قصد دارد پرچم‌داران آینده‌اش را با نامی جدید معرفی کند.

حالا خبر رسیده است که یکی از گوشی‌های خانواده جدید پرچم‌داران Meizu از پردازنده گلکسی اس۶ و اس۶ اج استفاده خواهد کرد. پردازنده این گوشی‌ها، که Exynos 7420 نام دارد، معماری ۱۴ نانومتری دارد و از نظر مصرف انرژی و همچنین عملکرد از پردازنده‌های اسنپدراگون و مدیاتک قدرتمندتر است. بد نیست اشاره کنیم که گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس، که به‌زودی معرفی می‌شوند، احتمالا از پردازنده Exynos 7422 استفاده خواهندکرد؛ یعنی همان پردازنده گلکسی اس۶ با مودم‌های مخابراتی جدید.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعی از پرچم‌دار جدید این گوشی در دسترس نیست و فقط می‌دانیم که احتمالا پردازنده استفاده‌شده در آن اگزینوس ۷۴۲۰ است. شرکت میزو تاکنون گوشی‌های زیبا و البته قدرتمندی روانه بازار کرده است که قیمت پایینی هم دارند، البته عرضه گوشی‌های این شرکت تاکنون مخصوص بازار چین و برخی بازارهای اروپایی بوده. آنها امیدوارند بتوانند با پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ مستقیما با گوشی‌های پرچم‌داری رقابت کنند که در چین عرضه می‌شود و سود خوبی هم از این بازار به جیب بزنند.

نظر شما درباره این اقدام میزو چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند به‌واسطه پردازنده ۶۴ بیتی گلکسی اس۶ خریداران زیادی جذب کند؟

منبع: Pocketnow

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)