خانهاخبار
مشخصاتی جالب از بلک بری ونیز سرفیس، محصول جدید اندرویدی، درز کرد

مشخصاتی جالب از بلک بری ونیز سرفیس، محصول جدید اندرویدی، درز کرد

محصولات بلک‌بری همواره مشخصه امنیتی خاص خود را داشته‌اند که این مزیت اصلی این برند به شمار می‌رود. اما سیستم عامل این محصولات Blackberry OS است که همیشه توانسته سرعت و امنیت را در عین سادگی برای کاربران فراهم کند. حال ببینیم محصول جدید این برند با اندروید چگونه سازگار می‌شود.
۱۳۹۴/۵/۱۹

ماه گذشته چند خبر درباره محصول جدید بلک‌بری منتشر شد. در عکس‌های منتشرشده از این دستگاه محبوب اندرویدی به نظر می‌آمد بلک‌بری ونیز گوشی‌ای کشویی با کیبورد QWERTY است. عکس‌هایی که بعدها از این محصول درز کرد ثابت کرد در هر دو رنگ سفید و سیاه این محصول با کیبورد QWERTY عرضه می‌شود، اما از گوشی کشویی خبری نیست.

اخبار جدید منتشرشده از این محصول نشان می‌دهد این دستگاه اندرویدی به چه شکل خواهد بود. فراموش نکنید که این اولین محصول شاه‌توت سیاه است که بر پایه سیستم عامل متن‌باز گوگل معرفی می‌شود. طبق خبری که در ماه ژوئیه منتشر شد، این محصول با سیستم عامل گوگل و پشتیبانی از سرویس بلک‌بری عرضه می‌شود. در این خبر درزکرده آیکون‌های اپلیکیشن‌های صفحه اصلی نمایان بود که در آن «گوگل پلی» نیز دیده می‌شد.

 

image

 

 

خبر دیگری که از این محصول به دستمان رسیده نشان می‌دهد این گوشی به دوربین 18 مگاپیکسلی مجهز شده که با تکنولوژی Phase Detection AF ارائه می‌شود. به احتمال زیاد این دوربین نیز، مانند گوشی پاسپورت، به لرزش‌گیر دست مجهز است. یکی دیگر از مشخصاتی که از این محصول به بیرون درز کرده این است که ونیز از کروم‌کست پشتیبانی می‌کند، درحالی‌که Blackberry 10 چنین قابلیتی ندارد؛ پس این قابلیت هم به‌لطف اندروید میسر شده است.

 

image

 

با اینکه اطلاعات زیادی از این محصول هنوز روشن نشده، می‌دانیم که بلک‌بری ونیز تا ماه نوامبر برای دو اپراتور AT&T و T-Mobile به بازار عرضه می‌شود. تا امروز می‌دانیم که این محصول با صفحه نمایش 5.4 اینچی و رزولوشن 1440×2560 و محافظ ضدخش در دو طرف بدنه تولید می‌شود و همچنین به پردازنده اسنپدراگون 808 شش‌هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 418 و رم پردازشی 3 گیگابایتی مجهز است.

باید منتظر بود و دید محصول بلک‌بری با سیستم عامل اندروید چگونه خواهد بود.
منبع:Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mersad

۱۳۹۴/۵/۳۱
بی صبرانه منتظرم اگه رو چهره گوشی خوب کار کرده باشه بنظرم بترکونه