خانهاخبار
تصاویری از بلک بری پاسپورت با سیستم عامل اندروید فاش شد

تصاویری از بلک بری پاسپورت با سیستم عامل اندروید فاش شد

این روزها شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر این که بلک‌بری قصد دارد در آینده گوشی اندرویدی عرضه کند. البته در این مورد هنوز شواهد کافی وجود ندارد، اما، براساس تصاویر فاش‌شده، به نظر می‌رسد این شرکت برای تولید گوشی اندرویدی جدی‌تر از آن است که ما فکر می‌کنیم. اما مشخص نیست بلک‌بری چه موقع قصد دارد گوشی اندرویدی‌اش را عرضه کند.
۱۳۹۴/۵/۱۷

همان‌طور که پیش‌تر شنیده بودید، گوشی BlackBerry Passport Silver Edition رسما اعلام شده که سیستم عامل بلک‌بری 10.3.2 هم دارد. اما شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که بلک‌بری به تولید گوشی اندرویدی می‌اندیشد و تصاویری که به‌تازگی منتشر شده شایعات در مورد عرضه گوشی با سیستم عامل اندروید را قوت بخشیده است.

ممکن است این خبرها جعلی و شایعه باشد، اما Crackberry تایید کرده است که تولید گوشی اندرویدی بلک‌بری احتمالا حقیقت دارد. این اولین بار نیست که می‌بینیم اندروید روی گوشی‌های پاسپورت اجرا می‌شود، به همین دلیل کم‌کم باید باور کنیم که بلک‌بری در اندیشه استفاده از اندروید در دیوایس‌های خود است، ولی به‌هرحال این شرکت هنوز هیچ بیانیه رسمی‌ای در این باره اعلام نکرده است.

بلک‌بری گوشی Passport Silver Edition را به‌تازگی معرفی کرده و بعید است نسخه دیگری با سیستم عامل اندروید معرفی کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد بلک‌بری فعلا در حال آزمایش چگونگی اجرای اندروید روی سخت‌افزار معروف خود است.

 

image

 

گوشی جدید بلک‌بری از نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 1440، باتری 3450 میلی‌آمپرساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین جلو 2 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 801، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. این گوشی با قیمت 549 دلار به فروش می‌رسد.

 

منبع: technobuffalo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ali

۱۳۹۷/۸/۹
اشكان؟تو فكوكنم از حستادتب ك داری آمدی شلغم شورا نوشتی بازم خندیدیم كمی خوبه

frost

۱۳۹۵/۲/۱۳
اشکان ؟ واقعا شما که اندروید استفاده میکنی چطور روت میشه بیای تو یه تاپیک درباره بلک بری کامنت بذاری ؟ تا حالا بلک بری رو از فاصله دور هم ندیدی فکر کنم . خیلی دور هم همینطور !!! اندروید رو هر کاری کنی هنگه . ربطی هم به مشخصاته سخت افزاریش نداره بخاطره اینکه اپن سورسه و هر کسی میتونه براش برنامه بسازه و همه این برنامه ها برنامه های قابل تاییدی نیستن پس مشکلاته زیادی اندروید رو محاصره میکنه . اندروید در مقابل بلک بری 1% نه امنیت داره نه حرفی برای گفتن .
البته مطمئنم یه کلمه از حرفامو متوجه نشدی . اما در کل وقتی بحثه بلک بریه شما برو با گوشی اندروید متوسط الی بالات که هنگ هم نمیکنه کار کن و لطف کن اینجا نیا و کل کل کن .
در ضمن بحث پول هم نکن که ارزون ترین گوشیه بلکبری از گرون ترین گوشیه اندروید هم گرون تره :)))))))))))))))))

اشکان

۱۳۹۴/۹/۲۰
شمایی که میری گوشی 300 تومنی اندرویدی میگیری نباید توقع داشته باشی ازش جز تماس و اس ام اس کار دیگه ای برات انجام بده
وگرنه ما که هنگی تو گوشی های از رده متوسط الی بالا دراندروید ندیدیم, به شما توصیه می کنم بری از این گوشی اسباب بازی های تام سخنگو که تی وی تبلیغ می کنه بخری تا ایشالا بعدا پول دستت اومد یه اندرویدی متوسط بگیری که دیگه هنگ هم نکنه برات,الانم نمی خواد بیای بگی واسم که فامیلم اس6 اج داره اونم هنگ می کنه یا خودم نوت 4 داشتم هنگ میکرد,ما خودمون ختم این حرفاییم ببم

bbp

۱۳۹۴/۵/۱۹
یحتمل یه کپی های چینی هست هیچ وقت نمیره به سمت هنگ رویید

thesly

۱۳۹۴/۵/۱۷
اگر اينجا رو چك كنيد:
http://www.phonearena.com/news/BlackBerrys-new-Passport-Silver-Edition-spotted-running-Android_id72419
سايت PhoneArena نيز به اين خبر اشاره كرده است.