خانهاخبار
اسلایدهای فاش‌شده از اسنپدراگون 820 از بهبود 35 درصدی عملکرد خبر می‌دهد

اسلایدهای فاش‌شده از اسنپدراگون 820 از بهبود 35 درصدی عملکرد خبر می‌دهد

اسلاید فاش‌شده از ویژگی‌های تراشه جدید اسنپدراگون 820 نشان می‌دهد کوالکام در این تراشه، علاوه بر رفع نقص‌های نمونه قبلی، عملکرد تراشه را نیز بهبود بخشیده است.
۱۳۹۴/۵/۱۷

اگرچه از تراشه‌های سری اسنپدراگون کوالکام در بسیاری از گوشی‌های همراه استفاده می‌شود و این تراشه‌ها عملکردی قابل قبول نیز از خود ارائه کرده‌اند، اسنپدراگون 810 را می‌توان جنجالی‌ترین تراشه‌ای دانست که کوالکام تاکنون ساخته است. با وجود مشکل گرم کردن که این تراشه از خود نشان داده است، باز هم تولیدکننده‌ها به استفاده از آن در گوشی‌های سطح بالای خود ادامه داده‌اند. LG G Flex 2 ،HTC One M9 ،Sony Xperia Z3+ تنها چند نمونه از این گوشی‌ها هستند.

 
image

 

انتظار می‌رود کوالکام هفته آینده جزئیاتی از تراشه اسنپدراگون 820 خود منتشر کند؛ تراشه‌ای که پیش از این شایعاتی در موردش منتشر شده بود. اکنون اسلایدهایی از این تراشه فاش شده که جزئیاتی در مورد عملکردش افشا می‌کند. طبق آنچه در این اسلاید آمده، عملکرد اسنپدراگون 820 نسبت به نمونه قبلی این تراشه 35 درصد سریع‌تر شده است. در اسلایدها اشاره شده که افزایش سرعت این تراشه در بخش گرافیکی نیز کاملا ملموس خواهد بود، طوری که نسبت به اسنپدراگون 810 حدود 40 درصد سریع‌تر شده است.

 

image

 

 

علاوه بر این، همان‌طور که می‌بینید، در اسلایدهای فاش‌شده برخی ویژگی‌های پردازنده جدید نیز افشا شده است. به‌هرحال در زمانی که بسیاری از شرکت‌ها همچون شیائومی و هوآوی به دنبال ساخت تراشه با برند خودشان هستند، باید منتظر ماند و دید آیا کوالکام از مشکلات تراشه اسنپدراگون 810 خود درس گرفته و آنها را در سری جدید تراشه‌هایش رفع کرده است یا نه، یا اینکه شرکت‌های چینی به‌راحتی خواهند توانست جای این شرکت بزرگ را در گوشی‌های همراه بگیرند.

منبع: Pocketnow

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

yashar htc

۱۳۹۴/۵/۱۸
بهترین و کاملترین نوع تراشه های موجود در گوی های هوشمند میباشد که مجهز بهمودم قوی پیشرفته- قابلیت فیلمبرداری و عکس برداری بهتر( نوع تراشه ها در فیلمبرداری بسیار بسیار مهم هستند و حتی خود اسنپدراگون 810 قابلیت فیلمبرداری 4k رو داره )- قابلیت حذف نویز قوی و ....... گرافیک عالی و در کنار اینها انبوه بیشمار رامهایی هستند که برای این نوع پردازنده ها موجود هستند ... پردازنده اسنپدراگون بهترین گزینه برای گوشی های با کیفیته (البته با کیفیت نه بازاری)

hamidjahan

۱۳۹۴/۵/۱۷
نظر شخصی من اینکه این تراشه ها هیچ حرفی در برابر تراشه های سامسونگ و اپل ندارن
یه گلکسی اس 5 داشتم با کلی پرسجو مدل اسنپدراگون رو پیدا کردم ولی فقط یک کابوس شده بود برام
در مدت چند لحظه کوتاه چنان داغ میکرد که کلا گوشی ری استارت میشد
حتی با یک تصویر متحرک هم گوشی اتیش میگرفت
خدا رو شکر الان از شر این تراشه راحت شدیم
سونی هم باید در پی ساخت تراشه اختصاصی برای خودش باشه تا کیفیت محصولاتش بیاد بالاتر
البته به نظر میرسه روی گوشی های پایین و میان رده خودش داره تراشه های مدیاتک رو ازمایش میکنه تا شاید کلا سونی هم کوالکام رو فراموش کنه
بنچمارک ها هم این موضوع رو ظاهرا دارن تایید میکنن که تراشه های سامسونگ و اپل قدرت پردازشی بیشتری رو هم دارن
البته کار رو باید سپرد به متخصص خودش
بنده اطلاعاتم فقط در حد مرور اینترنتی هستش و نمیتونم بگم نظرم کاملا درست هستش