خانهاخبار
آیا به‌زودی پرچمدار بعدی سونی معرفی می‌شود؟

آیا به‌زودی پرچمدار بعدی سونی معرفی می‌شود؟

با اعلام رسمی سونی برای برگزاری کنفرانس، احتمال دارد این کمپانی محصولات جدیدی معرفی کند.
۱۳۹۴/۵/۱۳

اگر سونی بخواهد پرچم‌دار جدیدش را معرفی کند، کنفرانس جدید این کمپانی مناسب‌ترین محل برای این کار است. آن‌طور که در شایعات آمده، به احتمال زیاد پرچم‌دار جدید سونی اکسپریا Z5 خواهد بود و این محصول ممکن است اولین گوشی هوشمند سونی با سنسور اثر انگشت باشد.

در تازه‌ترین اخبار مربوط به سونی عکسی منتشر شده است که ادعا می‌شود در آن گوشی‌های جدید سونی قرار دارند. این گوشی‌ها اکسپریا Z5 و  اکسپریا Z5 Compact خواهند بود.

 

image

سونی اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Compact در کنار آیفون 5s


اگر عکس منتشرشده واقعی باشد، این اولین نگاه ما به اولین محصولات سونی با سنسور اثر انگشت است. همانند محصولات قبلی، دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار دارد، اما نکته جالب توجه استفاده از سنسور اثر انگشت در کناره‌هاست. این اولین بار است که شرکتی چنین کاری انجام می‌دهد. اکثر شرکت‌ها سنسور اثر انگشت را زیر دکمه هوم به کار می‌برند و گاهی هم مشاهد شده که این سنسور زیر دوربین قرار داشته باشد، اما تاکنون هیچ دستگاه هوشمندی با سنسور اثر انگشت در کناره ساخته نشده است.

اکسپریا Z5 از یک دکمه عکس گرفتن مجزا نیز برخوردار است که این دکمه همراه با دکمه‌های کنترل صدا در سمت راست اکسپریا قرار گرفته‌اند. منبعی که این عکس را منتشر کرده مدعی شده است که سونی اکسپریا Z5 از USB Type-C پشتیبانی نمی‌کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

یحیی

۱۳۹۴/۶/۱
فقط سونی رو باید با سونی عوض کرد من z2 دارم گوشی های سونی حس لوکس بودن+کیفیت بالا رو به ادم میدن البته این کسایی که از برندای دیگه استفاده میکنن نمیتونن درک کنن

RBMSCPSAJ

۱۳۹۴/۵/۱۵
خوب من اون لومیا جدیده که میخاد بیادو که قطعا می خرم. یه z1 هم دارم که خیلی عالیه فقط سیستم عاملش اشغاله. حالا چی کار کنم این و با یه z5 طاق بزنم. لطفا نظر بدین. خواهشا اونایی که ال جی سامسونگ یا هر گوشیه چینییی دارن نظر ندن. فقط برن یه گوشه بشینن به خودشون شک کنن. هی هی هیییییییییی

kiarash

۱۳۹۴/۵/۱۴
غول تو راهه ... !