خانهاخبار
نسخه جدید رابط کاربری MIUI شیائومی امروز، 13 مرداد، منتشر می‌شود

نسخه جدید رابط کاربری MIUI شیائومی امروز، 13 مرداد، منتشر می‌شود

شرکت چینی شیائومی در نظر دارد امروز نسخه جدید رابط کابری مخصوص خود را، موسوم به MIUI 7، منتشر کند که بر مبنای اندروید 5.1 توسعه داده شده است.
۱۳۹۴/۵/۱۳

به‌تازگی تصویری از سوی شرکت شیائومی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به انتشار نسخه جدید رابط کاربری مخصوص این شرکت در روز سیزدهم مرداد اشاره دارد. MIUI نام رابط کاربری گوشی‌‎های شیائومی است که قرار است امروز نسخه 7 آن بر مبنای اندروید 5.1 منتشر شود.

در این تصاویر منتشرشده، که به نظر می‌رسد از اپلیکیشن تقویم در گوشی Mi Note اسکرین‌شات گرفته شده، تاریخ امروز (4 اوت) نشان داده می‎شود و عبارتی با عدد 7 در آن یادداشت شده است. با توجه به این اطلاعات، انتظار داریم که این شرکت چینی امروز از نسخه 7 رابط کاربری MIUI خود رونمایی کند.

 

image

پیش‌بینی می‌شود که MIUI 7 به‌صورت پیش‌فرض روی پرچم‌دار جدید شیائومی، یعنی Mi Note 5، نصب شود. ازآنجاکه این پرچم‌دار قرار است از پردازنده اسنپدراگون 820 بهره بگیرد، و با توجه به تاریخ عرضه اسنپدراگون 820 در ماه دسامبر، نباید تا ماه مارس منتشر آمدن Mi Note 5 به بازار بود. اگر این‌طور باشد، پرچم‌دار جدید شیائومی با فاصله 19 ماهه از Mi Note 4 عرضه خواهد شد که فاصله زیادی است.

در حال حاضر شیائومی اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌های این نسخه جدید منتشر نکرده است و ما هم با مقایسه این تصویر تازه منتشرشده از MIUI 7 با MIUI 6 تفاوت زیادی مشاهده نمی‌کنیم، اما امیدواریم با انتشار رسمی آن بتوانیم شاهد ویژگی‌ها و قابلیت‌های خوبی در این رابط کاربری جدید باشیم.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)