خانهاخبار
همکاری Nextbit با سیانوژن نوید یک گوشی خاص می‌دهد

همکاری Nextbit با سیانوژن نوید یک گوشی خاص می‌دهد

پس از قطع همکاری سیتانوژن با شرکت چینی وان‌پلاس، اکنون این شرکت نرم‌افزاری همکاری جدیدی با شرکتی به نام Nextbit آغاز کرده که قرار است به تولید گوشی اندرویدی متفاوتی منجر شود.
۱۳۹۴/۵/۱۱

ماه گذشته خبری در مورد همکاری سیانوژن (سازنده کاستوم رام مشهور اندروید) با استارت‌آپ نوپایی به نام Nextbit منتشر شد و گفته شد این دو شرکت در نظر دارند با کمک یکدیگر گوشی موبایل متفاوت و خاصی تولید کنند.

در آن زمان همه متعجب بودند که شرکت Nextbit، که در زمینه ساخت اپلیکیشن مبتنی بر فضای ابری فعالیت می‌کند، چه نقشه‌ای برای ساخت گوشی هوشمند ممکن است در سر داشته باشد؛ ولی اگر بدانید مدیرعامل این شرکت یکی از موسسان شرکت سیانوژن بوده و رییس بخش طراحی Nextbit (که مسئولیت طراحی HTC One را بر عهده داشت) به‌تازگی HTC را برای پیوستن به این استارت‌آپ ترک کرده است، مطمئن می‌شوید که واقعا قرار است با گوشی خاصی سروکار داشته باشیم.

 

image


از همین حالا باید نام کاستوم رام سیانوژن را به‌عنوان سیستم عامل گوشی Nextbit در جدول مشخصات فنی این محصول ثبت کنیم. همچنین، با دانشی که Nextbit در سیستم‌های مبتنی بر فضای ابری (کلاد) دارد، احتمالا شاهد ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون انتقال اپلیکیشن‎ها از گوشی‌ای به گوشی دیگر خواهیم بود.

اما مهم‌ترین نکته در مورد گوشی Nextbit قیمت آن است. این شرکت اعلام کرده که این گوشی قیمتی مقرون‌به‌صرفه خواهد داشت. ما نیز انتظار داریم این گوشی اندرویدی با قیمتی حدود 300 تا 400 دلار عرضه شود تا بتواند رقابتی نزدیک با وان‌پلاس 2 و موتو ایکس استایل موتورولا داشته باشد.

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)