خانهاخبار
لاکچری‌های ایران - قسمت دوم: بلک بری

لاکچری‌های ایران - قسمت دوم: بلک بری

شاید در اطرافیان شما هم کسانی باشند که علاقه‌مند به داشتن یک تلفن هوشمند لوکس باشند. در بازار ایران نیز کمابیش این تلفن‌های هوشمند لوکس یافت می‌شوند و خریدارانی که بهای گوشی برای آنها از اهمیت کمتری برخوردار است، همیشه نیم‌نگاهی به آنها دارند. در قسمت دوم لاکچری‌های ایران به سراغ برند کانادایی بلک‌بری رفته‌ایم و نمونه‌هایی از مدل‌های لوکس این برند را در بازار ایران بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۴/۵/۱۱

همان‌طور که به خاطر دارید، در قسمت اول لاکچری‌های ایران به معنی کلمه لاکچری اشاره کردیم و این که چرا این لغت بین جوانان رایج شده است. همچنین در مورد دو برند‌ تولیدکننده تلفن همراه یعنی ورتو و لامبور‌گینی صحبت کردیم که محصولاتشان با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شوند و البته قیمت بسیار چشمگیری نیز دارند. حال، در بخش دوم، قصد داریم گوشی‌های سفارشی و گران‌قیمت برند بلک‌بری را معرفی کنیم که در بازار ایران موجودند و جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌های بازار نیز هستند. با ما همراه باشید.

 

BlackBerry
برند بلک‌بری درواقع نیازی به معرفی ندارد و همه کسانی که با دنیای گوشی آشنایی دارند حداقل یک بار نام این برند را شنیده‌اند. بلک‌بری معمولا در بازه‌هایی از زمان دستگاهی سفارشی و به تعداد محدود تولید می‌کند. این گوشی‌ها از مرغوب‌ترین و گران‌ترین مواد خام تولید می‌شوند و قیمت‌های قابل توجهی هم دارند، اما شایان ذکر است که بلک‌بری، برخلاف برندهای دیگر، حتی در گوشی‌های سفارشی‌اش هم امکانات و قابلیت‌های کاربردی و همچنین مسائل امنیتی خود را حفظ می‌کند که طبعا باعث می‌شود بیش‌ازپیش در رده گوشی‌های لاکچری طرفدار داشته باشد. در ادامه به چند نمونه از پرفروش‌ترین‌های این کمپانی اشاره می‌کنیم.

 

BlackBerry Classic Gold
برای بلک‌‌‌بری کلاسیک بدنه‌ای در نظر گرفته شده که در ساختش یکی از گران‌بها‌ترین فلزات دنیا، یعنی طلای 24 عیار، استفاده شده است. همچنین در این گوشی از یک صفحه نمایش 3.5 اینچی اچ‌دی و دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با وضوح قابل قبول نیز استفاده شده که نهایتا، به‌دلیل کیفیت بالای ساخت، جنس قطعات به‌کاررفته و محدود بودن تعداد تولید، قیمتش نزدیک به 3000 دلار رسیده، یعنی حدود 10 میلیون تومان. این گوشی در نهایت ظرافت و زیبایی طراحی و ساخته شده و، در کنار زیبایی خیره‌کننده‌اش، خاص بودنش را هم در دستان شما تمام‌وکمال به همه ثابت می‌کند. این گوشی با تمام سیم‌کارت‌های دنیا سازگار است و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

BlackBerry Passport Gold
دلیل انتخاب نام پاسپورت برای این مدل هم‌اندازه بودن ابعاد این گوشی با پاسپورت است. این مدل بلک‌بری از پردازنده چهارهسته‌ای 2.26 گیگاهرتزی و شتاب‌دهنده گرافیکی آدرنو 300 بهره می‌برد تا حتی در اجرای برنامه‌های سنگین گرافیکی نیز بهترین کارایی را داشته باشد. دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 4.5 اینچی تمام اچ‌دی هنگام کار‌ کردن با این گوشی به شما لذت بیشتری می‌دهد. بد نیست بدانید قیمت سری سفارشی آن، که از روکش چرمی قرمز یا بدنه‌ای از جنس طلا ساخته شده، حدود 1000 دلار یا 3.5 تا 4 میلیون تومان است.

 

image

 

BlackBerry Porsche Design P'9983
در ظاهر بدنه و ساخت این گوشی، که نام کمپانی پورشه را نیز یدک می‌کشد، طراحی منحصربه‌فرد این شرکت کاملا خودنمایی می‌کند. تیتانیوم و طلای به‌کاررفته در آن بسیار باکیفیت است و در رقابت با گوشی‌های هم‌رده‌اش کاملا حس برتری را القا می‌کند. از نظر فنی نیز این مدل با مشخصات سخت‌افزاری‌ای مانند مدل کلاسیک به بازار عرضه شده و قیمتی حدود 1500 تا 3500 دلار برایش در نظر گرفته شده است که معادل 4.5 تا 9 میلیون تومان است. این تفاوت قیمت نیز به‌دلیل تفاوت جنس بدنه و نوع فلزی است که در ساخت انواع مختلف آن استفاده شده.

 

image

 

BlackBerry Q10 Rose Gold
این گوشی در میان لاکچری‌های بلک‌بری از سایر مدل‌ها کمی ارزان‌تر و قابل دسترس‌تر است و می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین‌ها نیز بوده. این دستگاه در دو رنگ مشکی‌طلایی و سفید‌طلایی ساخته شده که البته رنگ مشکی‌طلایی آن بسیار کم‌یاب است و با اختلاف قیمتی حدود یک میلیون تومان با رنگ سفیدطلایی به بازار عرضه شده. این گوشی از شبکه نسل 4 پشتیبانی می‌کند و پردازنده دوهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی دارد. 16 گیگابایت حافظه داخلی، خروجی Mini HDMI، پشتیبانی از نرم‌افزار‌های اندروید و ترکیب صفحه نمایش لمسی و کیبورد کامل همه‌وهمه عواملی‌اند که فروش این مدل بلک‌بری را افزایش داده‌اند. در حال حاضر این گوشی با قیمتی حدود یک میلیون تومان در بازار یافت می‌شود.


image
    

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رامین یعقوبی

۱۴۰۲/۶/۱۰
به نظر خودم بهترین گوشی دنیا اس از همه گوشی ها استفاده کردم ولی اول مثل بلک بری دوم نوکیا ندیدم آرزوی موفقیت به شرکت بلک بری دارم ❤️❤️❤️

yvesv

۱۳۹۴/۵/۱۲
من از مدیران سایت جی اس ام درخواست میکنم که اطلاعات گوشی های جدید بلک بری رو هم در سایت تون قرار بدید. چرا اپل یا سامسونگ هر گوشی که معرفی میکنند سریع اطلاعاتشون رو در سایتتون قرار میدید ولی بلک بری رو نه؟
قبول کنید که دارید نسبت به ما طرفدارای بلک بری و برند بلک بری کم لطفی میکنید.

SH Y N

۱۳۹۴/۵/۱۱
سلام و وقت بخیر به گروه عالی GSM
بابت اخبار بی نظیرتون در مورد این برند فوق خاص و واقعا لاکچری ممنون
انشالله بازم بیشتر خبر در مورد این برند فوق العاده بزارین
خداقوت