خانهاخبار
مشاور خرید: بهترین گوشی‌ها با قیمت 700000 تا 900000 تومان (مرداد 94)

مشاور خرید: بهترین گوشی‌ها با قیمت 700000 تا 900000 تومان (مرداد 94)

گوشی‌های میان‌رده اغلب گوشی‌هایی با ویژگی‌های متوسط هستند و مشخصاتشان کمی ضعیف‌تر از بالارده‌هاست. اما در بین آنها گوشی‌هایی هم پیدا می‌شود که در گذشته پرچم‌دار شرکت‌های تولیدکننده بوده‌اند و اکنون دچار افت قیمت شده‌اند. در این نوشته می‌خواهیم 5 گوشی برتر میان‌رده از همین مجموعه را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۴/۵/۱۵

بیشتر افرادی که قصد خرید تلفن همراه دارند، اول نگاهی به جیب خودشان می‌اندازند و بعد، با توجه به بودجه‌ای که در اخیار دارند، سراغ گوشی‌هایی می‌روند که در مقایسه با دیگر گوشی‌های آن رده قیمتی، مشخصات بالاتری دارند. کاملا منطقی است که بخواهیم با پرداخت قیمت کمتر به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشیم؛ امکاناتی از جمله رزولوشن بالاتر صفحه نمایش، دوربین با مگاپیکسل بیشتر یا فلش دوگانه و ویژگی‌هایی از این دست که در بازه‌ای 200000 تومانی که ما در نظر گرفته‌ایم می‌توان کمی آنها را بالا و پایین کرد.

 

image

 

اگر سراغ خرید گوشی هوشمند رفته باشید، حتما می‌دانید که برای داشتن امکانات حرفه‌ای‌تر و به روزتر باید هزینه زیادی بپردازید. به همین دلیل در این نوشته سراغ گوشی‌هایی با قیمت 700000 تا 900000 تومان، اما با امکاناتی بالاتر و ارزنده‌تر از این قیمت، رفته‌ایم و می‌خواهیم آنها را به شما معرفی کنیم.


LG G3 Stylus
این گوشی، که صفحه نمایش 5.5 اینچی، پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی، 8 گیگ حافظه داخلی و دوربین 13 مگاپیکسلی دارد، بهترین گزینه برای آن دسته افرادی است که دنبال دستگاهی برای ثبت فعالیت‌های روزمره خودشان‌اند، چراکه برای این گوشی یک قلم نیز درنظر گرفته شده است. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. شما این گوشی را در بازار تهران با قیمت حدود 730000 تومان می‌توانید تهیه کنید.


HTC Desire 816G
این گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده 8 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، 16 گیگابایت حافطه داخلی و دوربین 13 مگاپیکسلی یکی از بهترین گزینه‌ها در میان گوشی‌های دوسیم‌کارته است. دوربین گوشی عملکردی قابل قبول دارد و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی آن نیز شما را قادر می‌سازد سلفی‌های خوبی ثبت کنید. قیمت این گوشی در حال حاضر بین 730000 تا 750000 تومان است.


Huawei Ascend P7
پرچم‌دار سابق شرکت هوآوی که دیگر نیازی به معرفی ندارد! این گوشی با صفحه نمایش 5 اینچی تمام اچ‌دی، پردازنده 4 هسته‌ای اما قدرتمند 1.8 گیگاهرتزی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی مناسب افرادی است که با گوشی‌شان بازی‌های زیادی اجرا می‌کنند یا به عکاسی علاقه دارند. این پرچم‌دار، پس از افت‌وخیزهای بسیار، اکنون با قیمت 830000 تا 850000 تومان در بازار ایران قابل خرید است.


Samsung Galaxy E7
این گوشی تمام‌فلزی با پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، که در 5.5 اینچ صفحه نمایش Super AMOLED خلاصه می‌شود، یکی از بهترین‌های بازار در این رده قیمت است. صفحه نمایش باکیفیت این گوشی به شما این امکان را می‌دهد که حتی زیر نور مستقیم خورشید هم از تصویر لذت ببرید. همچنین این صفحه نمایش زوایای دید نامحدود دارد. شما، علاوه بر 16 گیگ حافظه داخلی، می‌توانید از حافظه جانبی نیز استفاده کنید، اما بدانید که با این کار دیگر نمی‌توانید از سیم‌کارت دوم استفاده کنید. این گوشی از شبکه نسل 4 پشتیبانی می‌کند و قیمتش در بازار بین 890000 تا 910000 تومان است.


Sony Xperia Z1
این گوشی، که انقلابی در تولید گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رفت، تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. گواهینامه IP58 این گوشی مقاومت آن را در مقابل آب، رطوبت و گردوغبار نشان می‌دهد. در Sony Z1 از صفحه نمایش 5 اینچی تمام اچ‌دی با حافظه داخلی 16 گیگابایت استفاده شده و یک پردازنده قدرتمند 4 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی قلب تپنده آن است. اما امکانات این دستگاه تنها به اینجا ختم نمی‌شود و دوربین 20 مگاپیکسلی آن نیز با شایستگی تمام برایتان جایگزین دوربین عکاسی می‌شود. شما نسخه 4G این گوشی را می‌توانید به قیمت 980000 هزار تومان و نسخه 3G آن را به قیمت 920000 تومان خریداری کنید.

 

اگر شما از این گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنید، ما را نیز در صفحات اجتماعی جی‌اس‌ام از تجربه‌هایتان مطلع کنید تا ببینیم آیا این گوشی‌ها به‌درستی بهترین انتخاب در رده قیمتی 700000 تا 900000 تومان هستند یا گزینه‌های بهتری هم وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

بی نام

۱۳۹۶/۴/۲۲
اگر یه گوشی میخای که تا چندین سال واست کار کنه سامسونگ بخر ولی اگه میخای دوسال دیگه گوشیتو عوض کنی هواوی انر7 بخر

عرشیا

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
سلان خداقوت.میخواهم گوشی جدید بگیرم نمیدونم چی بگیرم چیزی هم از گوشی سردرنمیارم لطفا منو راهنمایی کنین

مهران

۱۳۹۵/۸/۳۰
ایسوسو بگیر راحت من سونی c4 دارم انقدر هنگ کرد زدمش به دیوار زیبایش نموند?

امید

۱۳۹۵/۸/۲
دوست عزیز حداقل سامسونگ و الجی امتحان خودشون را پس دادن ولیی بقیه مارک ها هنوز نه مثل هواویی من نمیگم گوشی هایبدی میزنه اتفاقا گوشی های خوبی هم میزنه ولی هنوز مونده تا بتونن تو بازار جا بیفتن و در ضمن کیفت تصویری که سامسونگ با wصفحه های LED میزنه حتی الجی هم نمیتونه بزنه

Mobi

۱۳۹۵/۸/۲
بنظرمن شما ک اهل بازی هستیدنوت و انتخاب کنیدبهتره