خانهاخبار
تیک تاک؛ منتظر معرفی بمب ساعتی سامسونگ باشید

تیک تاک؛ منتظر معرفی بمب ساعتی سامسونگ باشید

طبق اخبار منتشرشده از وال استریت ژورنال، سامسونگ در کنفرانس 22 مرداد سامسونگ گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus را در کنار ساعت هوشمند جدید معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۴/۵/۷

با رسمی شدن خبر کنفرانس سامسونگ، انتظار می‌رود این کمپانی محصولات جدیدی معرفی کند. قطعا گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus در این کنفرانس معرفی می‌شوند. اما انتظار می‌رود سامسونگ ساعت هوشمند جدیدش را هم با نام Gear A معرفی کند.
البته به احتمال زیاد در کنار Gear A اجرای محدودی از پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) نیز معرفی می‌شود. پرداخت سامسونگ پلتفرم موبایلی است که برای تسهیل پرداخت‌های کاربران در نظر گرفته شده.

 

image


وال استریت ژورنال ادعا می‌کند امکان رونمایی از ساعت هوشمند با قابلیت پرداخت نیز در این کنفرانس وجود دارد. در این خبر از Gear A نام برده نشده، اما، طبق شایعات منتشرشده طی ماه‌های اخیر در مورد ساعت هوشمند سامسونگ، به احتمال زیاد نام این ساعت Gear A خواهد بود.

در ماه‌های اخیر شایعاتی در مورد این ساعت هوشمند منتشر شد که ادعا می‌کرد ساعت هوشمند جدید سامسونگ اولین ساعت هوشمند گرد در جهان خواهد بود. در ماه مه سامسونگ کیت توسعه نرم‌افزاری جدیدی برای Gear S عرضه کرد. در این کیت سامسونگ به نمایش نحوه کارکرد تایزن روی ساعت‌های گرد پرداخته بود. این حرکت سامسونگ شاید نشانه‌ای از ساخت Gear A باشد.

طبق شایعات منتشرشده، Gear A با صفحه نمایش 1.65 اینچی گرد و با تکنولوژی سوپر آمولد و رزولوشن 360×360 پیکسلی روانه بازار خواهد شد. Gear A مانیتور ضربان قلب نیز خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های Gear A می‌توان به GPS ،Wi-Fi و بلوتوث اشاره کرد.

به‌هرحال باید تا 22 مرداد منتظر ماند و دید ادعای وال استریت ژورنال تا چه اندازه درست است. ولی با فرض درست بودن این خبر، آیا سامسونگ گلکسی Gear A می‌تواند رقیبی برای اپل واچ باشد؟ نظر شما در مورد ساعت هوشمند با صفحه گرد چیست؟

منبع: Phone Arena

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

majid

۱۳۹۴/۵/۱۳
دوست عزیز طراحی s6 خسته کننده است؟؟؟
جالبه سامسونگ هرکاری بکنه شما باید یک ایراد بنی اسراییلی ازش بگیرید.
تا الان s6 پرقدرت و پرسرعت ترین گوشیه جهانه حتی خود gsm هم با m9 و z3+ مقایسش کرده .

fingel

۱۳۹۴/۵/۹
آخه دوست عزیز اگه سامسونگ غول نیست مایکروسافت غوله ؟!
کدوم طراحی یکنواخت ؟یه چیزی شنیدی برادر من.بهتره یه نگاهی به محصولات برند های بزرگ بندازی تا ببینی محصولات کدوم یکنواخته.اچ تی سی ؟ سونی ؟ مایکروسافت ؟ اپل؟ ال جی ؟ یا سامسونگ ؟
کیفیت پایین ساخت ؟عمر کوتاه ؟ نمیدونم این حرفا رو روو چه منطقی میزنی.واقعا عجیبه.
ضعف در طراحی هم که فکر میکنم آخرین تیر ترکش مخالفا باشه که اوونم به خطا رفته.آخه اس6 و اس6پلاس چی کم داره ؟چه ضعفی توو طراحیش میبینی شما ؟

فریدون

۱۳۹۴/۵/۸
چی میگی تو!!! این خبر ترجمه یه!!! به جی اس ام چه ربطی داره!!!

Amir

۱۳۹۴/۵/۸
دوست عزیز منی که اینجا نظر میدم بر اساس تجربه نظر میدم، چون تمام مدلهای جدید گوشی رو درجا دسترسی دارم و کنترل میتونم بکنم چرا که تجربه مشتریان ناراضی از سامسونگ رو جلوی چشمم هر روز دارم. سامسونگ دقیقا عین پیکانیه که فرمون و جلو آمپرش پژویی شده ولی داخلش همونی که بوده که هست. در مقام اول شکسته شدن شیشه صفحه نمایش، و بویژه طراحی خسته کننده اش. طراحی منحصر بفرد اس 6 هم دیدیم که نتونست کاری از پیش ببره چون اصلا منحصر بفرد نبود یک کپی درجه 3 از محصولات مختلف بویژه اپل. واقع بین باش سامسونگ بخاطر قیمت پایینش شد سامسونگ نه کارایی و کیفیتش، کیفیت که از اول نداشته کارییش هم که همش کپی بوده.

Armin

۱۳۹۴/۵/۷
شما میخواد نظر بدی. چیزی که مشخصه اینه که سامسونگ پر قدرت ترین گوشی و فبلت رو داره. طراحیه اس ۶ هم که از همه ی اندرویدی های دیگه بهتره چه برسه به ویندوز. این شمایی که داری ویندوزو بیخود بزرگ میکنی.