خانهاخبار
موفقیت G Flex2 و تاثیرش در ظهور G Flex3

موفقیت G Flex2 و تاثیرش در ظهور G Flex3

ال‌جی G Flex2 یکی از بهترین گوشی‌های ال‌جی در سال 2015 است. این موفقیت شاید ال‌جی را به تولید G Flex3 ترغیب کند.
۱۳۹۴/۵/۷

از یک منبع ناشناس خبر رسیده است که G Flex3 به احتمال زیاد در ماه مارس سال آینده، یعنی 2016، معرفی می‌شود. این گوشی احتمالا فبلت خواهد بود. با توجه به موفقیت G Flex2، عرضه G Flex3 دور از ذهن نیست.
صفحه نمایش G Flex3 به احتمال زیاد 6 اینچی و با رزولوشن2560×1440 خواهد بود. این‌طور که در شایعات آمده، بدنه G Flex3 از فلز ساخته می‌شود.
ال‌جی G Flex3 از تراشه اسنپدراگون 820 استفاده می‌کند و در کنار این تراشه یک رم 4 گیگابایتی قرار می‌گیرد. حافظه داخلی این دستگاه نیز 32 گیگابایت خواهد بود.

 

image

 

دوربین اصلی G Flex3 به احتمال زیاد 20.7 مگاپیکسلی است و برای سلفی گرفتن نیز دوربین 8 مگاپیکسلی در آن تعبیه می‌شود. با توجه به این که اکثر گوشی‌های امسال، برای افزایش امنیت، از اسکنر اثر انگشت استفاده می‌کنند، به نظر می‌آید G Flex3 نیز از این قاعده مستثنی نباشد و در دکمه هوم از سنسور اثر انگشت استفاده کند.

برخلاف عکس بالا، هنوز هیچ خبری در مورد نحوه چینش دکمه‌های G Flex3 وجود ندارد، اما، با توجه به علاقه ال‌جی به چینش دکمه‌ها در پشت محصولاتش، پیش‌بینی می‌شود G Flex3 نیز از همین چینش برخوردار باشد.

هنوز هفت ماه به زمان معرفی G Flex3، با توجه به شایعات، باقی مانده است. اگر این شایعات درست باشد، در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از این محصول خواهیم شنید.

به نظر شما آیا G Flex3 معرفی می‌شود؟ نظرتان در مورد مشخصات احتمالی این محصول چیست؟

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)