خانهاخبار
تصاویری از گلکسی اس6 مینی فاش شد

تصاویری از گلکسی اس6 مینی فاش شد

معمولا افرادی که علاقه زیادی به خرید گوشی‌های پرچمدار در اندازه‌های 5 و 5.5 اینچی و بالاتر ندارند، منتظر می‌مانند تا شرکت مربوط مدل کوچک‌تر پرچمدارش را با پسوند مینی وارد بازار کند. اکنون تصاویری به دست آمده که نشان می‌دهد مراحل تولید گلکسی اس6 مینی به پایان رسیده و باید به‌زودی منتظر معرفی آن بود.
۱۳۹۴/۵/۵

با بزرگ و بزرگ‌تر شدن اندازه گوشی‌ها، شماری از کاربران همچنان دل در گرو گوشی‌های کوچک دارند. دلیل آنها هم این است که گوشی‌های بزرگ امروزی به‌خوبی در دست جا نمی‌گیرند و کاربرانی که دستان کوچکی دارند، هنگام کار به مشکل برمی‌خورند. بر این اساس، اگرچه تمرکز شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه بر تولید محصولاتی در اندازه بزرگ است، سعی می‌کنند با عرضه مدل‌های کوچک‌تر از اندازه معمول پرچمداران خود (که به مینی معروف‌اند) این گروه کاربران را نیز همچنان در جمع مشتریان خودشان نگه دارند.

 

image

 

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که همواره چند ماه پس از عرضه پرچمدارن گلکسی، نمونه کوچک آنها را نیز روانه بازار کرده، اما معمولا این گوشی‌ها، علاوه بر کاهش ابعاد، با کاهش قدرت سخت‌افزاری نیز روبه‌رو می‌شوند که گاهی کاربر را در خرید آنها دو دل می‌کند.
اکنون که نزدیک 4 ماه از عرضه گلکسی اس6 می‌گذرد، تصاویری از مدل مینی این پرچمدار لو رفته است که امیدها را برای دیدن هرچه زودتر آن بیشتر می‌کند. با توجه به تصاویر منتشرشده از گوشی گلکسی اس6 مینی، مشخص است که این گوشی از زبان طراحی‌ای مشابه گلکسی اس6 و بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه برخوردار است و مراحل تولیدش به پایان رسیده.

 

image

 

متاسفانه هنوز از سخت‌افزارهایی که قرار است در این گوشی به کار گرفته شود مطئمن نیستیم، ولی شایعات به پردازنده اسنپدراگون 808، 2 گیگبایات حافظه رم، نمایشگر 4.6 یا 4.7 اینچی و دوربین 15 مگاپیسکلی اشاره دارد. انتظار می‌رود شرکت سامسونگ گلکسی اس6 مینی را در تاریخ 22 مرداد، همراه با گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس، معرفی کند. اگر این‌طور باشد، روز بسیار هیجان‌انگیزی پیش روی ما و سامسونگ قرار دارد!

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سید احسان

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
گلکسی اس 6 مینی جالب است درین صورت باید هر چه زودتر در بازار ارضه شود ما منتظریم